محتشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی با تعامل بیشتر و به کارگیری برخی نیرو‌های مستقل حرکت می‌کند

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: روحانی با تعامل بیشتر و به کارگیری برخی نیروهای مستقل می‌خواهد دوره ریاست جمهوری خود را به پایان برساند.

روحانی با تعامل بیشتر و به کارگیری برخی نیرو‌های مستقل حرکت می‌کندمجید محتشمی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تغییرات در سطح بدنه دولت دوازدهم گفت: آنچه که از سیره آقای روحانی در انتخابات دوازدهم دیدیم، کاملا با ادبیات اصلاح‌طلبانه هماهنگ بود.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به اینکه روحانی دوره پایانی ریاست جمهوری خود را طی می‌کند، اظهار کرد: او  با تعامل بیشتر و به کارگیری برخی نیروهای مستقل می‌خواهد دوره ریاست جمهوری خود را به پایان برساند.

دبیرکل حزب آزادی با اشاره به گزینش‌های روحانی در مدیران خود گفت: به اعتقاد ما او از همان ابتدا درباره انتخاب بدنه دولت به گونه‌ای عمل کرده که از یک سمت و سوی فکری ثابت برخوردار نیست و بیشتر شاهد حضور عناصر تک‌محور در کابینه هستیم.

محتشمی با بیان اینکه بسیاری از این افراد سخنانی به ظاهر اصلاح‌طلبانه می‌زنند، اظهار کرد: این سخنان بیشتر جنبه شخصی افراد را دارد، یعنی گزینش‌های خاص روحانی بیشتر افرادی بودند که دارای تجربه‌های شخصی بوده و فاقد تجربه‌های حزبی و تشکیلاتی بودند، در حالیکه برای اداره کشور تجربه‌های شخصی کافی نیست و این نشانگر آن است که روحانی به سمت محافظه‌کاری می‌رود.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه در گذشته هم از آقای نجفی بیشتر رفتار عملگرایانه و محافظه‌کارانه سراغ داشتیم، گفت: او به نوعی از افراد استفاده می‌کند که در ارتباط با ادبیات اصلاح‌طلبانه چندان خود را بروز نمی‌دهند و این دسته از افراد بیشتر از آنکه نیروی اندیشه‌ای باشند، نیروی کاری هستند. هرچند که باید بخشی از بدنه شهرداری تهران خارج از بحث‌های فکری و جناحی باشد.

وی افزود: عمده تصمیم‌گیری‌های آقای نجفی با کسانی است که عملا هیچ سابقه اصلاح‌طلبی نداشته و به نوعی از کسانی استفاده کرده که تجربه کار شهرداری را دارند.

محتشمی ادامه داد: اگرچه این کار مفید است اما جای یک منظومه فکری که در دل اصلاح‌طلبان شکل گرفته خالی است و عملا آقای نجفی بیشتر با رگه‌هایی از محافظه‌کاری شهر تهران را اداره می‌کند.

دبیرکل حزب آزادی با بیان اینکه نجفی نقش روحانی را با یک درجه پایین‌تر بازی می‌کند، اظهار کرد: نجفی همان نقش محافظه‌کارانه‌ای را که روحانی در کابینه بازی کرد، در شهرداری بازی می‌کند و باید منتظر بمانیم تا ابتکارات و خلاقیت‌های او را ببینیم که آیا با آنچه از او تعریف می‌شود مطابقت دارد یا خیر.

انتهای پیام/

 

نحوه عملکرد روحانی در دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار