انصاری فرد:

طاهری نمی‌تواند برای پرسپولیس کاری انجام دهد

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: طاهری نمی‌تواند برای پرسپولیس کاری انجام دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عباس انصاری فرد مدیر ورزشی در گفت و گو با رادیو پیرامون علت استعفای مدیران ورزشی اظهار کرد: شاید مشکلات بر او فائق شده است. اینطور که شنیده ام او تحت هیچ شرایطی بر نمی گرد. این یعنی او احساس می کند از او کاری برنمی آید. تا زمانی که  ساختارهای فوتبال اصلاح نشود این موضوعات هم وجود دارد. زمانی که مسئله استعفا پیش می آید، تنش بین طرفداران بوجود می آید و بازتاب اجتماعی آن زیاد است. معتقدم تا شرایط جدیدی به وجود نیاید نباید استعفا را اعلام کرد.

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در مجموع با موضوع استعفا مخالف هستم و در دوران مدیریتم هم این طور عمل نکردم. مسئولیتی را قبل از این که مدیران بالا دستم از من نخواسته بودند، قبول نکردم. زمانی هم که عهده دار مسئولیتی شدم صحنه را خالی نکردم و استعفا نداده ام.

انصاری فرد درباره این که چرا مدیران استعفا می دهند تصریح کرد: شرایط مختلفی بوجود می آید که باعث می شود یک مدیر استعفا دهد. گاهی  شرایط آنقدر سخت می شود که مدیر احساس می کند که اگر برود بهتر است تا بماند. فشار از سوی مردم و جامعه نیز علت دیگر این امر است. گاهی هم قصد مدیر از استعفا، گرفتن امتیاز برای خود است.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری فرد درباره استعفای طاهری 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار