اظهار نظر رئیس دفتر ریاست جمهوری درباره التهاب آفرینی عربستان در منطقه

محمود واعظی با تشریح بخشی از جلسه امروز هیئت دولت صفحه اینستاگرام خود را به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمود واعظی  رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری  در صفحه اینستاگرامش با تشریح بخشی از جلسه امروز هیئت دولت ،در پاسخ  سوال یکی از خبرنگاران درباره تحولات منطقه و مواضع ضد ایرانی مسئولان سعودی عنوان کرد: اوضاع منطقه ملتهب است.

واعظی نوشت:
" امروز در حاشیه  جلسه هیئت محترم دولت در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تحولات منطقه و مواضع ضد ایرانی مسئولان سعودی گفتم که متاسفانه اوضاع منطقه از یک التهابی برخوردار است.

از سویی  به نظر می‌رسد به دلیل اینکه تصمیمات چند سال گذشته حاکمان جدید عربستان در ارتباط با یمن، قطر و دیگر موضوعات پاسخ نداده؛ آن‌ها مشکلاتشان زیادتر شده و الان که با مشکلات داخلی هم مواجهند، تلاش دارند فرافکنی کنند و اذهان را از بن بستی که در رابطه با یمن و قطر با آن مواجه شده اند و همچنین اختلافات داخلی شان، به سمت حزب الله و لبنان و ایران منحرف کنند.

این‌ها یک سیاست قدیمی است که دیگر کاربرد ندارد. ما باید در ایران هوشیاری مان را حفظ کنیم. رسانه‌های همگانی و مسوولان باید دقت کنند به گونه‌ای عمل کرده و موضع گیری شود که در راستای صلح و امنیت در منطقه و نه در جهت توطئه، اختلاف و برهم زدن اوضاع و آشوب باشد."


انتها ی پیام/


توضیحات واعظی درمورد تحولات منطقه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار