رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز خبر داد؛

ویژه برنامه‌های اربعین حسینی (ع) در بقاع متبرکه شیراز

مراسم اربعین حسینی (ع) در بقاع متبرکه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام رحیم صفری گرائی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز با اشاره به اینکه ویژه برنامه اربعین حسینی (ع) در بیش از ۱۰ بقعه متبرکه شهر شیراز برگزار می‌شود، گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی (ع) در محل حرم مطهر سیدعلاء الدین حسین (ع) مراسم سوگواری و عزاداری به مدت دو روز در چهارشنبه ۱۷ آبان بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام صمدانی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) و در روز پنج شنبه ۱۸ آبان مراسم روز اربعین در ساعت ۱۱ صبح در محل این حرم مطهر با سخنرانی حجت الاسلام سعادت برگزار می‌شود و زیارت اربعین در محل این آستان مقدس قرائت می‌شود.

وی افزود: این مراسم همچنین در محل حرم مطهر علی ابن حمزه (ع) در چهارشنبه و پنج شنبه به همراه اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام ذوالانواری و مداحی راسخ قدم برگزار می‌شود و دعای کمیل در شب اربعین قرائت می‌شود.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه این مراسم در بقعه متبرکه سید نظام الدین محمود (ع) شاهداعی الی ا... (ع) در چهارشنبه شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام خادم و مداحی کردی وند برگزار می‌شود، بیان کرد: در محل آستان مقدس امام زاده سید محمد (ع) قصرالدشت نیز این مراسم در صبح روز پنج شنبه از ساعت ۹ صبح همراه با مراسم عزاداری و نوحه خوانی مداحان اهل بیت (ع) و هیأت گردانی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: مراسم اربعین حسینی (ع) در محل حرم سیدتاج الدین غریب (ع) از چهارشنبه شب به مدت ۳ شب در محل این آستان مقدس بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت الاسلام محمدی و مداحی سیدمصطفی زارع و جعفر دهقان برگزار می‌شود.

صفری از برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع) در محل قدمگاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) خبر داد و گفت: این مراسم عزاداری و سوگواری در روز پنج شنبه صبح با سخنرانی حجت الاسلام تجرد و مداحان برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه سه شیراز با اشاره به اینکه در روز اربعین حسینی (ع) مراسم پیاده روی حرم تا حرم با حضور عزاداران در هر یک از بقاع شاخص برگزار می‌شود، تصریح کرد: در محل آستان مقدس امام زادگان سیدمحمد (ع) دهپیاله، سید محمد (ع) صغاد و شاهزاده قاسم (ع) در زرقان در شب اربعین حسینی (ع) مراسم عزاداری و سوگواری حضرت سیدالشهداء (ع) با حضور عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر

برگزاری مراسم اربعین حسینی در بقاع متبرکه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار