هزار و ۳۲۵ واحد صنفی متخلف در كرمان پلمپ شد

رئيس پليس امنيت عمومی استان از پلمپ 1325 واحد صنفی متخلف در طرح نظارت بر اماكن و واحدهای صنفی از ابتدای سال جاری تا كنون درسطح استان خبر داد.

هزار و ۳۲۵ واحد صنفی متخلف در كرمان پلمپ شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ سرهنگ محمد رضا پرواز رئيس پليس امنيت عمومی استان گفت: به منظور صيانت از امنيت اجتماعی در سطح اماكن عمومی، جلوگيری از بروز تخلفات و جرايم صنفی،تحقق برنامه های پيشگيرانه،‌مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعی در بين اصناف، طرح تشديد کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح استان از ابتدای سال جاریدبه طور مداوم توسط مأموران پليس امنيت عمومي اجرا شد.


وی افزود: مأموران نظارت بر اماکن عمومیداستان كرمان از ابتدای سال جاري از 954 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی بازديد كردند.


پرواز هدف از ساماندهیراصناف را رعايت قوانين صنفی و بازديد از صنوف را رعايت قانون در بازار دانست و افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اين بازديدها، 1325 واحد صنفي متخلف را شناسايی و برابر ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی پلمپ كردند.


وی در ادامه نداشتن پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات ابلاغي از سوي پليس اماكن و اتحاديه صنفي را علت عمده پلمپ واحدهاي متخلف اعلام كرد و بيان داشت: صاحبان صنوف متخلف نيز پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار