امام جمعه اهل سنت مسجدمکی زاهدان ؛

مردم سیستان و بلوچستان حامی فعالیت‌های توسعه‌ای دولت هستند

امام جمعه اهل سنت زاهدان گفت: مردم سیستان و بلوچستان حامی فعالیت‌های توسعه‌ای دولت هستند و دولت نیز باید برای توسعه استان تلاش بیشتری داشته باشد.

مردم سیستان و بلوچستان حامی فعالیت‌های توسعه‌ای دولت هستندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت زاهدان در آیین تودیع و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان اظهارکرد: دولت تدبیر و امید باید برای موضوع مرز‌ها در سیستان و بلوچستان چاره و تدبیری بیندیشد.

وی اظهار کرد: مرز‌های موجود جزو نعمت‌های الهی و استعداد‌های استان سیستان‌وبلوچستان به‌شمار می‌روند. ما همواره به وجود این مرز‌ها افتخار می‌کنیم، اما این مرز‌ها باید باز باشند تا مردم استان از طریق آن‌ها به تجارت و کسب‌وکار مشغول بشوند.

امام جمعه اهل سنت زاهدان در ادامه تصریح کرد: باید برای تجارت برخی کالا‌ها در استان سیستان و بلوچستان استثناء قایل شویم و اجازه معامله آن‌ها را بدهیم.

اسماعیل زهی در ادامه به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و گفت: مردم سیستان‌وبلوچستان از یک طرف با خشکسالی مواجه هستند و از یک طرف تجارت و کسب و کار هم در استان وجود ندارد.

وی بیان کرد: عملکرد دولت تدبیر و امید در مورد مسئله قومیت‌ها مثبت و قابل قبول بوده است و از دولت بابت امنیت بوجود آمده در کشور و بخصوص استان سیستان و بلوچستان تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان همچنین با تقدیر از علی اوسط هاشمی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های خوبی که آقای هاشمی در این مدت داشتند، احترام و حرمت گذاشتن به کسانی بود که مردم برای آنان حرمت بسیاری قائل هستند.

وی اظهار کرد: باید اتحاد و انسجامی که امروزه در استان شکل گرفته است، تداوم داشته باشد و از مسئولان می‌خواهیم که به خواسته‌ها و انتظارات مردم توجه کنند و منفعت عمومی مردم را مدّنظر داشته باشند.

انتهای پیام/ع

تودیع ومعارفه استاندار جدید سیستان وبلوچستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار