فرمانده انتظامی شاهرود;

دستگیری شرور سابقه دار و زورگیر شاهرودی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری شرور سابقه دار و زورگیر طلاهای مادر شهید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید مجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری شرور سابقه دار و زورگیر طلاهای مادر شهید شاهرودی خبر داد و گفت : چند روز قبل دو جوان شبانه و به طور مخفیانه وارد منزل مادر بزرگوار یک شهید شده و ضمن ضرب و شتم این فرد سالخورده مقادیری طلا از منزل وی به سرقت بردند.


وی افزود: پس از بررسی پرونده رد پای یک فرد شرور و برادرش در پرونده کشف شد که باتوجه به متواری بودن وی و داشتن چندین مورد حکم جلب در کلانتری های شهر علیه نامبرده درنهایت بامداد چهارشنبه مخفیگاه متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توسط دواکیپ از ماموران پلیس آگاهی دستگیر شد.


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه تلاش ها برای دستگیری نفر دوم ادامه دارد، ابراز داشت: در بازرسی از منزل این متهم ۲۷ساله یک قبضه سلاح شکاری، یک قبضه قمه و یک قبضه چماق نامتعارف کشف و ضبط شد.


اشرفی در ادامه تصریح کرد: چندین مورد سوابق کیفری در پرونده متهم وی به چشم می خورد و اکنون نیز چند مورد احکام جلب متهم در کلانتری های شهر موجود است که پس از بازجویی های اولیه با دستور قضایی متهم روانه زندان شد.


وی افزود:امنیت مردم و احساس امنیت شهروندان خط قرمزی است که پلیس هیچگاه اجازه عبور به هیج فردی از آن رانخواهد داد و کسانی که تفکرمجرمانه و قصدخدشه دارکردن امنیت مردم را درذهن خود می پرورانند نیروی انتظامی به کسی که آرامش عمومی را به مخاطره اندازد به شدت برخورد می کند.


انتهای پیام / ه


دستگیری زورگیر طلاهای مادر شهید در شاهرود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار