رئیس هیئت کاراته استان سمنان انتخاب شد

در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان سمنان ، نرگس افضلی برای مدت ۴ ساله ریاست هیئت کاراته استان را بر عهده گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، مجمع انتخابات هئیت کاراته استان سمنان با حضور محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته ، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان و سایر اعضا برگزار و طی آن نرگس افضلی با کسب 16 رای از مجموع 19 رای ماخوذه به عنوان رئیس هیات کاراته استان سمنان برای مدت چهار سال برگزیده شد.


فرزاد فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان در این مجمع، هیئت کاراته استان سمنان را یکی از هیئت‌های مدال‌آور دانست و گفت : نگاه اداره کل ورزش و جوانان به هئیت‌های مدال‌آور بصورت ویژه است.


وی در ادامه افزود : ورزش استان پیشرفت رو به رشدی را به دست آورده است که بعضی از این نتایج نه تنها در استان بلکه در کشور بی نظیر بوده است .


فتاحی به نقش تاثیرگذار هیئت کاراته استان سمنان در این موفقیتها اشاره کرد و گفت :ورزشکاران استان سمنان 487 عنوان قهرمانی کشور در میادین ملی کسب کرده اند که بیشترین آن مربوط به کاراته بوده است.



محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته نیز با تاکید بر موفقیت کاراته‌کاران در مسابقات بین‌المللی گفت : کاراته‌کاران ایران اسلامی در مسابقات مختلف صاحب رتبه‌های مختلف جهانی هستند که آخرین آن قهرمانی در چهار رده سنی مسابقات آسیایی بود.


در مجمع انتخابات هئیت کاراته استان سمنان 5 کاندیدا حضور داشتند که حسن رهایی ، احسان مقدم سپهر و مرتضی جانبکلو انصراف دادند و رای گیری بین نرگس افضلی و مهدی سلامتی برگزارشد که نرگس افضلی رئیس سابق این هیئت با 16 رای به مدت 4 سال دیگر سکان هدایت کاراته استان را برعهده گرفت.


انتهای پیام / ه


رئیس هیئت کاراته استان سمنان برای مدت چهار سال برگزیده شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.