یورش نظامیان صهیونیست به مناطق مسکونی و آغاز موج جدید بازداشت‌ها

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به مناطق مسکونی فلسطینی‌ها، چند مسئول فلسطینی را بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، نظامیان رژیم صهیونیستی یکی از مسئولان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را در منزلش واقع در اردوگاه الجلزون در شمال شهر رام الله واقع در کرانه باختری رود اردن به اسارت گرفتند.

بر این اساس، نیروهای اشغالگر صهیونیستی با یورش به منزل «باجس نخله» از رهبران حماس، وی را بازداشت کرده و بعد از بازرسی منزل او و به هم ریختن لوازم منزلش، وی را به اسارت گرفته و با خود به مکانی نامعلوم بردند.

نخله از رهبران برجسته جنبش حماس درکرانه باختری به شمار می رود. وی پیش از این نیز به بازداشت نظامیان صهیونیست درآمده و بیش از 18 سال از عمر خود را در زندان های این رژیم گذرانده که 10 سال از آن را در بازداشت اداری بوده است.

نظامیان صهیونیست همچنین «عبدالرحیم بسام حماد» را درمنطقه سلواد در شرق رام الله بازداشت کردند. وی برادر شهید انس حماد است که درجریان حوادث انتفاضه قدس در دو سال پیش طی عملیاتی با خودرویش نظامیان صهیونیست را به زیر گرفت. پدر وی نیز در بازداشت اداری به سر می برد.

نظامیان صهیونیست، همچنین با یورش به منزل «نعمان حامد» جوان فلسطینی ، وی را بازداشت کرده و به مکانی نامعلوم بردند.

از سوی دیگر، نیروهای اشغالگر صهیونیست با چهار گشتی نظامی به روستای کفر مالک یورش بردند. نظامیان صهیونیست در ورودی های این روستا ایست بازرسی کار گذاشتند و به بازرسی خودروها و تفتیش کارت های شناسایی شهروندان اقدام کردند.

شمار زیادی از نیروهای اشغالگر با حدود 20 دستگاه خودروی نظامی و نفربر به شهر قلقیلیه و همچنین به منطقه قفین ازتوابع طولکرم یورش بردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست همچنین به برخی از منازل واقع در بخش قدیمی شهر قدس اشغالی یورش بردند و با دادن احضاریه به جوانان فلسطینی، از آن ها خواستند که به مراکز اطلاعاتی این رژیم مراجعه کنند.

منابع فلسطینی اعلام کردند نیروهای اشغالگر صهیونیستی، دوربین های جدیدی را در ورودی های مسجدالاقصی در قدس اشغالی نصب کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار