طالبان کمک های بین المللی برای آوارگان غور را تصرف کردند!

شماری از اعضای شورای ولایتی غور مدعی‌اند که طالبان هشت موتر حامل مواد غذایی مربوط آوارگان این ولایت در منطقه کمنج و غوک ولسوالی شهرک را روز گذشته باخودشان برده‌اند.

طالبان کمک های بین المللی برای آوارگان غور را تصرف کردند!به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، شماری از اعضای شورای ولایتی غور مدعی‌اند که طالبان هشت موتر حامل مواد غذایی مربوط آوارگان این ولایت در منطقه کمنج و غوک ولسوالی شهرک را روز گذشته باخودشان برده‌اند.

عبدالحمید ناطقی، یکی از اعضای شورای ولایتی گفته‌است این موترها حامل بسته‌های غذایی سازمان جهانی غذا هست که برای آوارگان داخلی در غور اختصاص داده شده است.

در همین حال، عبدالحی خطیبی، سخنگوی والی غور با تایید این خبر می‌گوید که تاکنون از شمار این موترها آمار دقیقی در دست نیست.

آقای خطیبی تصریح کرد که طالبان مسلح با ایجاد کمیسیون اقتصادی در مسیر بزرگ‌راه هرات – غور از موترها اخاذی می‌کنند.

حمیدالله متحد، عضو شورای ولایتی غور گفت که اداره محلی غور توانایی مقابله با اخاذی‌های مخالفان مسلح را ندارد و به همین خاطر، این گروه هرکاری که خواسته باشند در این ولایت انجام می‌دهد.

پیشتر گزارش‌هایی درباره به جمع آوری عشر و زکات از سوی طالبان در ولسوالی‌های دولتیار و لعل و سرجنگل ولایت غور به نشر رسیده بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.