خط ‌حزب‌الله 107/ رستاخیز جان

صدوهفتمین شماره‌ خط حزب‌الله با فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی(ع) منتشر شد.

خط ‌حزب‌الله 107/ رستاخیز جانبه گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با فرا رسیدن سالروز اربعین حسینی(ع)، نشریه خط حزب‌‌الله به شماره ۱۰۷ خود رسید.

سخن هفته‌ این شماره از نشریه با عنوان «پیاده‌روی میلیونی اربعین، با حضور همه ادیان و مذاهب، حکایت از بیداری ملت‌ها و شکل‌گیری جبهه جدیدی در جهان دارد» به ابعاد مختلف این پیاده‌روی میلیونی پرداخته است.

گزارش هفته‌‌ی این شماره از نشریه با توجه به تحولات اخیر در لبنان با عنوان «فتنه جدید سعودی با مهره حریری» به بررسی مهم‌ترین تحولات منطقه در روزهای اخیر پرداخته است. در بخشی از متن چنین می‌خوانیم: تحولات سیاسی این روزها در غرب آسیا به طرز سرسام‌آوری حول محور فتنه‌آفرینی حکام سعودی می‌چرخد: نخست استعفای ناگهانی و البته معنی‌دار سعد حریری، نخست وزیر لبنان در عربستان، و تکرار اتهامات واهی سعودی علیه ایران در ریاض. سپس واکنش حمایت‌گرانه‌ی مقامات صهیونیستی از جمله نخست‌وزیر و وزیر جنگ این رژیم از نخست‌وزیر لبنان که اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ سیاسی این رژیم است. همچنین برکناری و بازداشت جمع قابل توجهی از شاهزادگان متنفذ و قدرتمند سعودی که رقیبی جدی برای سلطنت محمد بن سلمان در ریاض محسوب می‌شوند و در پایان، واکنش ائتلاف نظامی سعودی به حمله‌ی موشکی یمنی‌ها به فرودگاه ملک خالد ریاض که مانند همیشه بدون داشتن هرگونه ادله و سند محکمه‌پسند، ایران را نیز متهم به دست داشتن در آن کردند.

«۶ توصیه اندیشکده اسرائیلی به مقامات آمریکایی برای مقابله با ایران» عنوان گزارش رصدی این هفته از نشریه خط حزب‌‌الله است که به بررسی این توصیه‌ها پرداخته است.

قدرت دفاعی کشور قابل مذاکره نیست، قدرت کشور را در مواجهه با دشمن بالا ببرید، برادران ایمانی باعث آرامش یکدیگرند، کاری که محالس عزا انجام می‌دهند، سیلی سخت جوانان ایرانی به آمریکا، احکام زیارت اربعین، رابطه‌‌تان را با خدا حفظ کنید، توصیه همیشگی به پسرها و دخترهای جوان و... عناوین دیگر بخش‌های نشریه خط حزب‌الله هستند که مخاطبین گرامی می‌‌توانند با مراجعه به نشریه این مطالب را مورد مطالعه قرار دهند.

صدوهفتمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح شهدای مرزبانی دشت چالدران تقدیم شده‌است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار