سردار مهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

یک طرفه شدن جاده‌های استان ایلام

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:‌ با توجه به کوهستانی و کم عرض بودن جاده‌های استان ایلام، محورهای این استان از ساعت 16 عصر روز گذشته یک طرفه شده است.

جاده های استان ایلام کم عرض است/یکطرفه شدن محور های استان ایلام/موج بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شد/رانندگان با حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنندسردار تقی مهری، رئیس پلیس راهور ناجا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: ترافیک در محور مهران پرحجم و در برخی از مقاطع نیمه سنگین است و با توجه به کوهستانی و کم عرض بودن جاده‌های استان ایلام، محورهای این استان از ساعت 16 عصر روز گذشته یک طرفه شده است.

وی افزود:‌ با همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، استانداری ها و سایر نهادهای مسئول تمهیدات ویژه ای برای تردد زائران اربعین در جاده های کشور پیش بینی شده است. 

لزوم تعریض جاده‌های باریک استان ایلام

رئیس پلیس راهور ناجا اذعان کرد:‌ قرار بود که امسال اکثر محورهای استان ایلام 4 خطه شوند، به همین منظور اقدامات عمرانی لازم انجام شد اما این میزان کافی نیست و باید برای سال آینده جاده‌های استان ایلام تعریض شوند.

سردار مهری عنوان کرد:‌ زائرانی که از خودروی شخصی استفاده می کنند توجه داشته باشند که در حالت خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار