حجت الاسلام حاجی صادقی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راهپیمایی اربعین وحدت مسلمانان را بیشتر می‌کند

جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: مراسم راهپیمایی اربعین انسجام و وحدت مسلمانان را بیشتر می‌کند.

راهپیمایی اربعین وحدت مسلمانان را بیشتر می‌کندحجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت راهپیمایی عظیم مسلمانان در اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: مراسم راهپیمایی اربعین انسجام و وحدت مسلمانان را بیشتر می‌کند.

حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: وحدت ملت ایران و عراق نشان دهنده ایستادگی کامل دو کشور در مقابل استکبار بوده و این جای شکر و سپاس از پروردگار عالم را دارد.

وی با تاکید بر اینکه نهضت امام حسین (ع) آغازی بی پایان بود ادامه داد: اگرچه این نهضت در سرزمین کربلا رخ داد اما تمامی سرزمین ها را درنوردید و قلب انسان های آزاده و حسینی را تصرف کرده است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه به امر خداوند متعال نهضت حسینی زنده و پایدار خواهد بود، تصریح کرد: اربعین حسینی(ع) از جلوه های بزرگ و استثنایی عاشورا است که موجب وحدت مسلمانان شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی حضور پر شور مردم در اربعین را نشان دهنده آمادگی بشر برای نهضت ظهور دانست و گفت: مراسم راهپیمایی اربعین با هدایت و حمایت های مقام معظم رهبری در سال های گذشته صورت گرفته و شکوه و عظمت بیشتری پیدا کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار