پلی آف جام جهانی 2018 روسیه - اروپا

یاران مانزوکیچ در اندیشه صعود به جام جهانی با کشتی دزدان دریایی!

2 تیم کرواسی و یونان از ساعت 23:15 امروز (پنج شنبه) در مرحله رفت پلی آف جام جهانی 2018 روسیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امشب (پنج شنبه) رقابت های دور رفت مرحله پلی آف راه یابی به جام جهانی 2018 روسیه در قاره اروپا آغاز می شود و در 2 دیدار مهم تیم ملی ایرلند شمالی میزبان سوئیس است و کرواسی هم به مصاف یونان می رود.

تیم ملی کرواسی با هدایت آنته کاکیچ در رده دوم گروه I مقدماتی جام جهانی قرار گرفت و با اختلاف 2 امتیازی نسبت به ایسلند، از صعود مستقیم به بزرگترین آوردگاه فوتبالی جهان بازماند و قرار است در دیدار با پلی آف با یونان دیدار کنند.

قرمز و سفید ها در مسابقات مرحله گروهی، 6 پیروزی، 2 تساوی و 2 باخت به دست آوردند و با 15 گل زده و 4 گل خورده در رده دوم جدول گروهی قرار گرفتند و راهی پلی آف شدند.

کرواسی از اکتبر 2013، در بازی های خانگی شکست نخورده است و در خانه شکست ناپذیر است. آنها در 4 بازی از 6 بازی اخیر خانگی‌شان در مرحله مقدماتی جام جهانی کلین شیت کرده اند که آمار قابل قبولی محسوب می شود.

البته تیم ملی یونان نیز با 19 امتیاز در رده دوم گروه H قرار گرفت و پس از بلژیک دوم شد. شاگردان میشائیل اسکیبه که با شیاطین سرخ ( لقب تیم ملی بلژیک ) هم گروه بودند، نتوانستند به صورت مستقیم راهی جام جهانی شوند و بلژیک با اقتدار و به عنوان اولین تیم اروپا راهی جام جهانی شد.

تیم ملی یونان 5 پیروزی، 4 تساوی و تنها 1 باخت به دست آورد و  در 7 بازی اخیر خارج خانه اش شکست نخورده و 5 بازی را هم برده است.

در 3 بازی اخیر این 2 تیم، وضعیت یونانی ها بهتر بوده و در یک مسابقه به پیروزی یک بر صفر رسیدند و در 2 دیدار دیگر نیز تقابل 2 تیم به تساوی همراه بود.

کرواسی برای این مسابقه محروم و مصدومی ندارد و کوستاس مانولاس تنها غایب یونانی ها به شمار می آید.

گفتنی است، این مسابقه از ساعت 23:15 در ورزشگاه ماکسیمیر زاگرب کرواسی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

پیش بازی دیدار کرواسی - یونان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار