انتقال نیمار به رئال غیرممکن نیست

نشریه معتبر مارکا در گزارشی انتقال ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به رئال مادرید را غیر ممکن ندانست.

 

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نوشته مارکا، نیمار که تابستان امسال با مبلغ نجومی 222 میلیون یورو بارسا را به مقصد پاریس ترک کرد خیلی زود دچار سرخوردگی شده و ممکن است بار دیگر به فوتبال اسپانیا برگردد و این بار به رئال بپیوندد.


فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال، دو بار بین سال های 2006 و 2013 تلاش زیادی کرد تا نیمار را جذب کند؛ اما در نهایت این بازیکن راهی بارسلونا شد،اما این بار سخت بتوان پذیرفت پرز اجازه دهد نیمار بار دیگر از تور رئال بیرون بیفتد.
به نظر می رسد که حالا او نزدیک تر از همیشه برای به خدمت گرفتن فوق ستاره برزیلی باشد.


جذب نیمار از بارسا به صورت مستقیم امری غیرممکن بود؛ ولی انتقال این بازیکن از پی اس جی به رئال، شدنی به نظر می رسد. به عقیده مارکا، نیمار قصد ندارد برای مدتی طولانی در پی اس جی بماند و همیشه از  خود را برای پیوستن به رئال آماده می کند. بی حوصلگی او از بازی برای پی اس جی در لیگ فرانسه و بازی های ملالت آور این لیگ از یک سو و مشکلاتش با کاوانی و اونای امری از سوی دیگر باعث شده تا نیمار خیلی زود از پیوستن به باشگاه پاریسی پشیمان شود.

نیمار به پی اس جی رفت تا فاتح توپ طلای جهان شود و خیلی زود متوجه شد که در اکثر مسابقات آن طور که باید و شاید مورد آزمایش قرار نمی گیرد.

منابع اسپانیایی از ارتباط مداوم پرز و پدر نیمار خبر داده اند و حتی سه هفته قبل در مراسم جوایز سالانه فیفا نیمار در حضور پدرش با رونالدو پرز دیدار کرد.
گفته می شود انتقال نیمار به رئال با احتساب تمام موارد بیش از 500 میلیون یورو خواهد بود.
به تازگی راموس هم در گفتگوی رادیویی از حضور نیمار در برنابئو استقبال کرد.
انتهای پیام/


انتقال نیمار به رئال شدنی است؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار