دختر میلیاردر عربستانی هم بازداشت شد

رسانه‌ها از بازداشت دختر ولید بن طلال میلیاردر سرشناس سعودی خبر دادند؛ پدر این دختر نیز چند روز پیش به دستور ولی‌عهد عربستان دستگیر شد.

دختر میلیاردر عربستانی هم بازداشت شدبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، در تحولی چشمگیر، گزارش‌‌ها حاکی‌ست که مقام‌های حکومت سعودی، روز چهارشنبه شاهزاده ریم دختر ولید بن‌طلال را به اتهام فساد و سوء‌استفاده از نفوذ، بازداشت کرده‌‌اند.

درصورتی‌که این خبر تایید شود، برای نخستین بار است که یک زن در خاندان سعودی در چارچوب بازداشت‌های گسترده به اتهام فساد، بازداشت می‌شود.

مقامات عربستانی درحالی دست به بازداشت‌های جدید علیه برخی از افراد خاندان پادشاهی این کشور زدند؛ بازداشت‌های جدیدی که به اسم مبارزه با فساد انجام می‌شود اما گزارش‌های غربی می‌گویند این اقدامات، رقبای سیاسی محمد بن سلمان ولی‌عهد عربستان را هدف قرار داده است.

ولید بن طلال شاهزاده بانفوذ، نوه عبدالعزیز آل سعود، بنیانگذار عربستان سعودی است و گفته می‌شود ثروتمندترین شهروند عربستان سعودی است. ثروت او بر اساس گزارش‌های مختلف از جمله فوربز و بلومبرگ (قبل از بازداشت) حدود ۲۰ میلیارد دالر برآورد می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.