واژگونی مینی بوس در جاده ساری- قائمشهر 14 مصدوم بر جای گذاشت+عکس

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران اعلام کرد بر اثر واژگونی مینی بوس در جاده ساری- قائم شهر ۱۴ نفر مصدوم شدند.

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: ساعت ۱۹:۴۲ امروز پنجشنبه ۱۸ آبان خبر حادثه واژگونی مینی بوس در جاده ساری- قائم شهر به مرکز ارتباطات استان مازندران اعلام شد.

وی افزود:۵ دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های فرهنگ، راهبند، اسماعیلی ساری و خیابان ساری قائمشهر و ارطه به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران گفت: در این حادثه ۱۴ نفر مصدوم شدند که به بیمارستان‌های امام خمینی (ره) ساری ولیعصر و رازی قائمشهر منتقل شدند.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران گفت:در این سانحه خودرو سواری سمند به علت نامعلومی از ناحیه سپر جلو با پشت یک دستگاه مینی بوس برخورد کرد و در نتیجه مینی بوس از مسیر منحرف و به پهلوی راست واژگون شد.

وی با اشاره به اینکه سمند مورد نظر از صحنه متواری شد، افزود : علت تامه حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/آ

سانحه رانندگی در جاده ساری قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار