راهپیمایی اربعین حسینی (ع)؛

راهپیمایی اربعین حسینی (ع) فرصتی برای همگرایی جهان اسلام

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: راهپیمایی اربعین حسینی (ع) فرصت خوبی برای همگرایی جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه لرستان اظهار داشت: برای سرکشی و بازدید از روند کار خدمت به زائران به مهران و نجف و کربلا سر زدیم.

وی گفت: دو جلسه با دست اندرکاران اعم از خواهر و برادر برگزار کردیم یک جلسه در نجف و یک جلسه هم در کربلا برای پیگیری روند کار در هر دو شهر بود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه از ستاد مردمی اربعین گزارش گرفتیم و گزارش حمایت‌هایی که سپاه باید می‌کرده و همچنین پشتیبانی‌هایی که استانداری و ادارات باید می‌کردند را بررسی کردیم؛ به نظرم قطره‌ای در دریا هم نیست، اما رو به رشد است گفت: امسال برای اولین بار خدام خواهر اعزام شدند و یک کار پرحجم و سنگین در اینجا انجام شد.

سردار کشکولی با بیان اینکه در مهران نیز تا ۴ هزار و ۷۰۰ غذا را در یک وعده هم داشتیم و خدمات پزشکی، فرهنگی و رسانه و فضای مجازی ما خیلی خوب پای کار آمدند گفت: روحانیون ما فعال بودند و گروه‌های تلویزیونی نیز بسیار قوی بودند.

وی با تاکید بر اینکه به نظرم ظرفیت اربعین ظرفیتی است که می‌رود ظهور حضرت حجت (عج) را تسریع بخشد گفت: در این حرکت دولت‌ها خیلی کاری نکردند و مردم پای کار آمدند و یک طوفان از معارف امروز در کف میدان داریم که یک فرصت بی نظیر است و اگر بتوانیم سهم انقلاب اسلامی را از این ظرفیت حسینی برگیریم کار بزرگی انجام دادیم هرچند دشمنان در حال کار کردن روی این جمعیت هستند که شیعه انگلیسی یک نمونه آن است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان ادامه داد: در مسیر پیاده روی که می‌آمدیم کاملا مشهود بود که هر زائر به نام یک شهید آمده بود و تمام اقشار روی کوله پشتی خود اسم یا عکس یک شهید را داشتند و به نظر می‌رسید که اهداف و آرمان شهدا با همین وسیله در حال محقق شدن است؛ فرصت بسیار خوب و معنوی برای همگرایی جهان اسلام است.

سردار کشکولی با بیان اینکه استان لرستان هم مفتخر است که یک کار خیلی خوب را از زمان استاندار قبل شروع کرده که بسیار زحمت کشید و امروز نیز با همکاری استانداری و سپاه و قرارگاه حضرت صاحب الامر (عج) و سازمان‌های مردم نهاد این اقدامات مهم را انجام شده است.

وی با بیان اینکه امسال ما حدود ۱۲ پزشک و سه متخصص در نجف و کربلا داشتیم که اقدام بسیار مهمی بود گفت: به نظرم مسیری است که باز شده و باید سعی کنیم سال به سال خدمت رسانی به مردم بیشتر شود و مردم راحت به این سفر معنوی بیایند و دغدغه اسکان و بیماری و تغذیه نداشته باشند که در این راستا از همه دست اندرکاران این خدمات رسانی بسیار خوب ممنون و سپاسگذارم.

انتهای پیام/م

راهپیمایی اربعین حسینی (ع) فرصت خوبی برای همگرایی جهان اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار