سلیمانی‌دشتکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

200 موکب عمومی آماده پذیرایی از بازگشت زائران مراسم اربعین/زائران با حوصله و آرامش حرکت کنند

استاندار ایلام گفت: 200 موکب عمومی برای خدمات رسانی مهیای پذیرایی از زائران در برگشت از مراسم اربعین حسینی هستند.

200 موکب عمومی آماده خدمت‌رسانیقاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازگشت زائران از مراسم اربعین حسینی، اظهار کرد: زائران در برگشت عجله نکنند و  سفر را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: در این سفر پیاده روی، ناهمواری‌هایی در مسیر کشور عراق وجود داشته که ممکن است در زائران احساس خستگی دیده شود، ضرورتی ندارد که به محض رسیدن به مرز به سمت شهرهای خود حرکت کنند.

سلیمانی‌دشتکی چند توصیه مهم به زائران مراسم اربعین حسینی کرد و افزود: توصیه اول این که اگر زائران دچار سرماخوردگی و یا مسمومیت هستند، حتما به پزشک مراجعه کنند.

سلیمانی دشتکی درباره خدمت رسانی به زائران در برگشت از سفر زیارتی و معنوی خود، گفت:  200 موکب عمومی برای خدمات رسانی، مهیای پذیرایی از زائران هستند، افزون بر این 180 آشپزخانه در راستای پذیرایی از زائران تدارک دیده شده است.

استاندار ایلام تصریح کرد: از نظر امکانات، تغذیه موکب‌ها، آشپزخانه‌های خانگی و استراحتگاه‌ها به اندازه کافی امکانات فراهم است.

وی با بیان اینکه از نظر خدمات پزشکی نیز بیمارستان‌های صحرایی بسیار مجهزی را در سراسر مسیر برای خدمات رسانی تدارک دید شده است، خاطر نشان کرد: در طول مسیر هر پنج کیلومتر یک گروه امداد و نجات و اورژانس با تمام امکانات مستقر هستند، درخواست دارم زائران گرامی با حوصله و آرامش حرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار