گیاهان دارویی؛

گیاهان دارویی مزیت ارزشمند لرستان

محمد درویش فعال محیط زیست و مدیرکل پیشین سازمان محیط زیست گفت: گیاهان دارویی یکی از مزیت‌های بسیار ارزشمند لرستان است که با کمترین آب می‌تواند درآمدبالایی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ درویش فعال محیط زیست و مدیرکل پیشین سازمان محیط زیست افزود: اشترانکوه نگین لرستان، می‌تواند صندوق ارزی پایدارشان باشد، به شرط این‌که یک طرح جامع گردشگری در اشترانکوه اجرا شود. دست‌کم در حاشیه ۱۰۰ متری این دریاچه به هیچ عنوان نباید ما اجازه کمپینگ بدهیم و از درآمد حاصل از این جذابیت‌ها می‌توانیم اشترانکوه را حفظ کنیم.

وی تأکید کرد: مردم لرستان باید حواسشان به ژینایی اشترانکوه و دریاچه گهر باشد. به جای این‌که نگران این باشند که دریاچه گهر را با پسوند چه شهری نام گذارند، باید نگران افت توان کارایی اشترانکوه باشند. اگر که مخالف جاده هستید، ما باید با هر نوع جاده‌ای مقابله کنیم. چطور است که مردم دورود جاده آسفالته خودشان را به راحتی می‌بینند، اما جاده عشایری الیگودرز را نمی‌توانند تحمل کنند؟ این قومیت‌بازی‌ها به نظر من یکی از آفت‌هایی است که می‌تواند به محیط زیست ما ضربه بزند و همینطور که می‌بینید، دارد ضربه می‌زند.

انتهای پیام/م

مزیت ارزشمند لرستان گیاهان دارویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار