پیروزبخت خبرداد:

پذیرش گواهی استاندارد ایران در بیش از ۱۰۰ کشور

رییس سازمان ملی استاندارد گفت: گواهی نامه این سازمان، در چهار سیستم مدیریتی کیفیت، زیست محیطی، ایمنی غذایی و انرژی در ۷۰ کشور پذیرفته می‌شود.

به گزارشپذیرش گواهی استاندارد ایران در بیش از ۱۰۰ کشور گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سازمان ملی استاندارد، نیره پیروزبخت گفت: در  اوزان  و مقیاس‌ها گواهی نامه این سازمان در بیش از ۱۰۰ کشور قابل قبول است.

وی افزود: برای توسعه فرهنگ استاندارد به هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌ها و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مراکز علمی کشور نیاز داریم.

رییس سازمان ملی استاندارد به عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع مختلف بین المللی اشاره و اظهار کرد: این سازمان در میان ۱۶۳ کشور عضو سازمان بین المللی استاندارد (ISO) در هیات مدیره فنی، رتبه ۲۳ و در شورای ایزو رتبه ۲۷ را دارد.

پیروزبخت عضویت در مجامع اعتباردهی بین المللی را از دستاورد‌های مهم سازمان ملی استاندارد خواند و تصریح کرد: عضویت در هیات مدیره موسسه استانداردسازی و اندازه شناسی کشور‌های اسلامی (سمیک) و ورود یکی از نمایندگان سازمان ملی استاندارد ایران در هیئت مدیره فنی سازمان بین المللی استاندارد هم از دستاورد‌های بین المللی سازمان ملی استاندارد ایران است.

انتهای پیام/

برای توسعه فرهنگ استاندارد، به هماهنگی سایر دستگاه‌ها  نیاز داریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار