مسی هم راه نیمار را در پیش گرفت

علت به بن بست رسیدن مذاکرات کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا با مقامات این تیم برای تمدید قرارداد، از سوی یک رسانه اسپانیایی فاش شد.

شرط مسی برای تمدید قرارداد با بارسلونابه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  قرارداد فعلی لیونل مسی آرژانتینی با آبی و اناری پوشان در ماه ژوئن 2018 به پایان می رسد و هنوز دو طرف بر سر تمدید قرارداد با هم به توافق نرسیده اند.

در حالی که جوزپ ماریا بارتومئو ،رئیس باشگاه بارسلونا، اصرار دارد که توافق بر سر قرارداد جدید انجام شده و فقط تاریخ مراسم امضای قرارداد باید حل و فصل شود،سایت اسپانیایی «دیاریو گل »ادعا کرد درخواست جدیدی از اردوگاه مسی مطرح شده و همین امر مذاکرات را به بن بست کشانده است.

بر اساس این گزارش نمایندگان مسی خواستار گنجانده شدن بند «فسخ یک طرفه»،در قرارداد جدید شده اند.

درخواست مسی از مدیران بارسا باعث شده آنها عقب بنشینند. مدیران کاتالان ها نگران آن هستند که ماجرایی که برای نیمار پیش آمد امسال درمورد مسی تکرار شود.

با توجه به این که زمان به سرعت می گذرد و مسی قادر است از اول ژانویه با هر تیم خارجی پیش قرارداد امضا کند، بارسا خود را در گوشه رینگ می بیند.

بارتومو آماده است این درخواست نمایندگان مسی را بپذیرد، نمایندگان مسی، اصرار دارند که این گزینه فقط برای کمک هموار کردن مسیر خروج این بازیکن برای زمانی است که می خواهد به تیم دوران نوجوانی خود در آرژانتین یعنی نیوولز اولد بویز،برگردد.

انتهای پیام/

ماجرای تمدید قرارداد مسی با بارسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار