پیاده رویی اربعین حسینی؛

پیاده روی اربعین حسینی امتداد حفظ نهضت امام حسین (ع)

امام جمعه خرم آبادگفت: پیاده روی اربعین حسینی امتداد حرکت زینب کبری (س) در حفظ نهضت امام حسین (ع) است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ امام جمعه خرم آباد از پیاده روی اربعین به عنوان امتداد حرکت زینب کبری (س) در حفظ و نگهداری نهضت امام حسین (ع) نام برد و افزود: حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر از ملیت‌ها و مذاهب مختلف ۶۰ کشور دنیا، نشانه عظمت پیروان اهل بیت (ع) است.

حجت الاسلام و المسلمین میر عمادی در خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد نقش مجموعه دستگاه‌ها و نهاد‌های استانی را در این این پیاده روی عظیم، ارزشمند توصیف کرد و افزود: لرستان، موکب‌های بسیار خوبی در این راهپیمایی بزرگ، برای ارائه خدمات مناسب به زائران برپا کرده بود.

نماینده، ولی فقیه در لرستان ادامه داد: استعفای اجباری نخست وزیر لبنان در ادامه نقشه‌های دولت سعودی و تصمیمات رئیس جمهور آمریکا برای بی ثبات کردن منطقه است.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی، برنامه استقلال کردستان را از توطئه‌های دشمنان خاورمیانه دانست و تصریح کرد: سفر سردار سلیمانی به اقلیم کردستان این توطئه را خنثی کرد.

امام جمعه خرم آباد، سفر پوتین رئیس جمهور روسیه به ایران را سفری مهم و استراتژیک به منطقه ارزیابی کرد و گفت:رئیس جمهور روسیه، مقام معظم رهبری را مسیح زمانه و رهنمود‌های ایشان را برای منطقه بسیار راه گشا و موثر می‌داند.

نماینده، ولی فقیه در لرستان در ادامه، شهادت ۸ مرزبان نیروی انتظامی از جمله مرزبان لرستانی، شهید محمد حسین زاده را تسلیت گفت و خون این شهیدان را تضمینی برای امنیت کشور و منطقه دانست.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه، واقعه اربعین را واقعه‌ای بسیار بزرگ دانست که نگاه تمام رسانه‌ها و تحلیگران جهان را به خود جلب کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین مبلغی با بیان اینکه امروز گردهمایی اربعین جهانی شده است، تصریح کرد: این گردهمایی عظیم با حضور اقوام مختلف و هدف مشترک در حال توسعه معنوی است.

انتهای پیام/م

پیاده روی اربعین حسینی حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.