امام جمعه سراوان:

حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد

امام جمعه سراوان گفت: حضور میلیونی مردم، شور و شکوهی که در راهپیمایی اربعین حسینی ایجاد شد نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

حضور میلیونی مردم در اربعین حسینی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی بامری امام جمعه سراوان  در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سراوان اظهار داشت: شکوه و هیبتی که در اربعین حسینی در عراق و کربلا ایجاد شد، لرزه بر تن دشمنان انداخته است.

وی بیان کرد: شرکت در اربعین حسینی، زیارت مرقد امام حسین (ع) و دلدادگی به این امام همام دارای فضیلت‌های بزرگی است.

وی افزود: راهپیمایی اربعین حسینی که قدرت نمایی میلیون‌ها انسان دلداده است روز به روز با افراد بیشتری برگزار می‌شود و توطئه افرادی که درصدد جداسازی مسلمانان از اهل بیت (ع) هستند را خنثی می‌کند.

امام جمعه سراوان گفت: عصبانیت، دستپاچگی، نگرانی و رعشه افتادن در وجود دشمنان که در رفتار‌های اخیر آنان مشاهده شده نمایانگر تزلزل بنیان توطئه گران و قدرت نمایی گروه‌های مقاومت در منطقه است.

حجت الاسلام بامری اظهار داشت: عربستان و دیگر کشور‌هایی که نوکری آمریکا را می‌کنند، با ایجاد گروه‌هایی قصد ایجاد رعب و وحشت میان مسلمانان را داشتند که اراده خداوند سبب نابودی و ناامیدی توطئه گران شده است.

وی با اشاره به انتخاب استاندار جدید سیستان و بلوچستان گفت: از استاندار جدید این استان انتظار می‌رود که مرز را فرصت ببیند و برنامه‌هایی را برای برون رفت از معضلات و مشکلات مردم این مناطق برنامه ریزی کند.

انتهای پیام/ع

راهپیمایی اربعین قدرت نمایی میلیون‌ها انسان دلداده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار