سرمایه‌دارترین کودکان و نوجوانان جهان

برخی کودکان و نوجوانان با وجود سن کمی که دارند جزو ثروتمندترین افراد جهان شناخته شده اند.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هنر یا ژن خوب برخی افراد کم سن و سال آنها را جزو پولدارین افراد جهان کرده است.


7- ال فانینگ- 5 میلیون دلار

سرمایه‌دارترین کودک و نوجوانان جهان

خواهر جوان‌تر داکوتا فانینگ که بازیگری را از زمانی که تنها سه سال داشت در سال 2002 شروع کرد. این بازیگر جوان در نوزده سالگی کارنامه پرباری دارد و جزء پیشکسوتان بازیگری حساب می‌شود. این بازیگر خوش چهره بعد از سال‌ها بازی در نقش‌های دوم در حال حاضر نقش اول فیلم‌ها را نیز به دست می‌آورد.


6- جیدن اسمیت-8 میلیون دلار

سرمایه‌دارترین کودک و نوجوانان جهان

ویل اسمیت یکی از بازیگران موفق هالیوود است و پسرش تمیم نیز موفقیت پدرش را تکرار می‌کند. این بازیگر به تازگی به خوانندگی هم روی آورده است و اولین آلبومش را متتشر کرده است. اسمیت برای نخستین بار در سال ۲۰۰۶ در کنار پدرش ویل اسمیت در درام خانوادگی پرفروش «در جستجوی خوشبختی» بازی کرد. آنها در این فیلم در نقش یک پدر و فرزند تهیدست ظاهر شدند. جیدن در سال ۲۰۰۸ در فیلم علمی- تخیلی «روزی که زمین ایستاد» در نقش مقابل کیانو ریوز به بازی پرداخت و در سال ۲۰۱۰ با بازی در فیلم رزمی بچه کاراته‌باز، نقش‌آفرینی در کنار جکی چان را تجربه کرد. این تجربه موفق، شهرت جیدن را دو چندان کرد.


5- والنتینا پالوما- 12 میلیون دلار

سرمایه‌دارترین کودک و نوجوانان جهان

او فرزند «سلماهایک» هنرپیشه مکزیکی تبار آمریکایی و «فرانسیس هنری پینالت» سرمایه دار مکزیکی است. ثروت «سلما» ۸۵ میلیون دلار بوده و دارایی «هنری» ۵ میلیارد دلار است. اگرچه دختر کوچک این زوج تنها ۱۲ میلیون دلار ثروت دارد اما در آینده تمام دارایی پدر و مادرش به او خواهد رسید


4- نیک دالیسیو-30 میلیون دلار

سرمایه‌دارترین کودک و نوجوانان جهان

وقتی در اینترنت هستیم و می‌خواهیم به سرعت مقاله‌هایی در مورد مطلبی پیدا کنیم و مطالعه کنیم، بارها شده که آرزو کرده‌ایم که ای کاش کسی در کنارمان بود، مقالات بلند را می‌خواند و چکیده و خلاصه‌شان را برای ما نقل می‌کرد. در ابتدا به نظر این ایده محال به نظر می‌رسد ولی نه برای پسر نوجوان و نابغه‌ای که در پانزده سالگی یک برنامه برای این کار طرحی کرد. این اپلیکیشن Summly نام دارد و نابغه انگلیسی آن را ۳۰ میلیون دلار به یاهو فروخت.


3-دنیلین برکهد-59 میلیون دلار

سرمایه‌دارترین کودک و نوجوانان جهان

دختر آنا نیکول اسمیت و یک میلیاردر نفتی بود مادرش در سی و نه سالگی خیلی ناگهانی فوت کرد و پدرش نیز قبل از مادرش فوت شد این ماجرا باعث شد وی صاحب ثروتی عظیم شود در شرایطی که تنها شش سال داشت.

 

2- ناکس و ویوون پیت- 67 میلیون دلار

سرمایه‌دارترین کودک و نوجوانان جهان

برد پیت و آنجلینا جولی بعد از دوازده سال زندگی مشترک جدا شدند ولی شش فرزند خاصل زندگی آنها بود که در این بین دوقلوهای این زوج بیشتر مورد توجه رسانه‌ها واقع شدند. این کودکان در همان ابتدا با تولدشان درآمدزایی را شروع کردند و تنها تصاویرشان میلیون‌ها دلار به فروش رسید تنها به این دلیل که فرزندان برد پیت و آنجلینا جولی هستند.


1- پرنس جورج الکساندر _ 1 میلیارد دلار

 سرمایه‌دارترین کودک و نوجوانان جهان

خانواده سلطنتی انگلستان همواره مورد توجه رسانه‌ها بوده است. پرنس جورج فرزند پرنس ویلیام و همسرش کاترین است. و بعد از پدر و مادرش پادشاه انگلستان است و صاحب میلیون‌ها دلار پول از بدو تولدش بوده است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار