صنوبر: داوری در باخت‌مان مقابل كاله تاثیر داشت/ شعارهای هواداران قابل احترام است!

بازیكن سرعتی‌زن تیم والیبال خاتم اردكان، گفت: هرچند اشتباهات داوری بخشی از مسابقه است اما در باخت ما مقابل كاله بی‌تاثیر نبود.

محمدحسن صنوبر، سرعتی‌زن تیم والیبال خاتم اردکان در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد شکست تیمش برابر کاله آمل در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: همیشه ترجیح می‌دادم درباره داوری حرف نزنم و برد و باخت در بازی را به گردن قضاوت و سوت‌های اشتباه نیندازم اما این بار و در بازی با كاله می‌خواهم حرف‌هایم را با جملاتی درمورد داوری شروع کنم.

وی ادامه داد: این كه اشتباهات داوری بخشی از بازی است شكی در آن نیست، اما این اشتباهات در امتیازات حساس آن هم در آمل که تماشاگران خوب و شرایط ویژه‌ای دارد می‌تواند تاثیرگذار باشد. نمی‌خواهم شکست‌مان را توجیه کنم، چون معتقدم ما می‌توانستیم بهتر و کم اشتباه‌تر هم ظاهر شویم.

صنوبر عنوان كرد: بعد از ست نخست بازیکنان تا حدود زیادی اشباع شدند و همین موضوع کار را برای ما سخت کرد، اما در مجموع از عملکرد تیم رضایت دارم. شک ندارم که هفته به هفته بهتر خواهیم شد. کمی ایراد داشتیم که امیدوارم در تمرینات‌مان تا هفته آینده برطرف شود تا برای جدال با تبریز آماده شویم. بازی سختی هفته آینده با تبریز داریم؛ خودم هم در آنجا بازی کرده‌ام و امیدوارم که نمایش خوبی داشته باشیم.

سرعتی‌زن تیم والیبال خاتم اردکان در پاسخ به این سوال که آیا داوری در شکست تیمش برابر کاله تاثیرگذار بود یا خیر، تصریح کرد: اگر کارشناسان صادقانه فیلم بازی را تماشا کنند متوجه خواهند شد که داور و تصمیم‌هایش در شکست ما برابر کاله 100درصد تاثیرگذار بود. این حرف را بدون هیچ شکی می‌گویم، چون اشتباهاتی داشتند که خیلی ابتدایی بود.

صنوبر درخصوص بازی‌ هفته آینده تیمش برابر شهرداری تبریز گفت: من فصل گذشته در تبریز بودم. بازیکنان برای تمام مسابقات انگیزه دارند، اما حالا من بعد از حدود 5 سال قرار است برابر تبریز به میدان بروم. دوست دارم تیم کنونی‌ام عملکرد قابل  قبولی داشته باشد؛ هرچند که تبریز امسال شرایط بسیار خوبی دارد و نتایج درخشانی کسب کرده است.

وی درمورد شرایط مالی خاتم اردکان اظهار کرد: یزد از تیم‌های خوش حساب لیگ برتر والیبال است. در سال‌های اخیر هیچ گاه بازیکنان این تیم با مشکل مالی روبرو نشدند، اما در این ضعیت اقتصادی که داریم نگران نیستیم، چون می‌بینم مسئولان خیلی پیگیر هستند.

سرعتی‌زن تیم والیبال خاتم اردکان درخصوص برخی شعارهایی که هواداران آملی علیه او سر می‌دادند، گفت: تماشاگر به سالن می‌آید که حرف بزند، شعار بدهد و این‌ها برای ما قابل احترام است.

انتهای پیام/

اظهارات سرعتی‌زن خاتم بعد از شكست مقابل كاله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار