ادعای کریمی برای دستگاه های نظارتی قابل پیگیری است

روابط عمومی فدراسیون فوتبال،درباره اظهارات علی کریمی توضیحاتی منتشر کرد.

ادعای کریمی برای دستگاه های نظارتی قابل پیگیری استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون فوتبال،در پی اظهارات علی کریمی در برنامه تلویزیونی شبکه ورزش،روابط عمومی فدراسیون فوتبال برای تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه کرد.

1_مدیران فدراسیون فوتبال این آمادگی را دارند که نسبت به شفاف سازی مبالغ دریافتی شان اقدام کنند.ضمن اینکه به اطلاع می رساند،رئیس فدراسیون فوتبال از این فدراسیون حقوقی دریافت نمی کند.گفتنی است که این ادعا برای کلیه دستگاههای نظارتی قابل پیگیری است.

2_با جدی تر شدن مراحل نظارتی کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان و شرایط احراز مربوط به حضور تیم ها در این مسابقات،بحث تعیین تکلیف مالی جایگاه اصلی را در دو سال اخیر در این مسیر به خود اختصاص داده است.


در این باره قابل ذکر است که صدور مجوز حرفه ای از سال 2009،توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا ابلاغ شد و از همان زمان اعضای فدراسیون فوتبال به جدیت به دنبال انجام مراحل اجرای قانونی آن بودند.از سال 2011 فدراسیون فوتبال ایران این مسیر را آغاز کرد.خوشبختانه این فرآیند،در این مدت طی شده که از جمله آن بحث استانداردسازی در بحث استادیوم ها و باشگاه ها است.


در این میان،سال گذشته و امسال هم سال شفافیت مالی بوده است.بر این اساس،موضوع پیگیری بحث پرداخت بدهی باشگاه ها به بازیکنان از سوی فدراسیون فوتبال،ارتباطی با شکایت آندرانیک تیموریان به کنفدراسیون فوتبال آسیا نداشته است.خوشبختانه باشگاه ها هم در این باره گام های خوبی برداشته اند که از جمله پرداخت بدهی تراکتورسازی به علی کریمی بوده است.


لذا در حال حاضر،مراحل تسویه حساب با باشگاه ها محسوب می شود که این موضوع با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم علی کریمی با اطلاع بیشتری در این باره اظهار نظر کند.


3_درباره بحث بلیط فروشی گفتنی است همانطور که بارها اطلاع داده شده،فرآیند فروش بلیط به باشگاه ها واگذار شده و باشگاه ها هم بلیط ها را می توانند هم به صورت اینترنتی بفروشند و هم حضوری.هر چند بحث فروش بلیط به شکل اینترنتی جزء الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا است و دقیقا همان رویه ای است که در موضوع حقوق و پاداش طی می شود. 


4_به استحضار عموم می رساند فیفا هنوز مبلغ 12 میلیون دلار بابت صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را به هیچ فدراسیونی پرداخت نکرده است.در صورت پرداخت؛ مراحل قانونی آن برای اختصاص دادن قسمتی از آن به بازیکنان،سرمربی و آماده سازی تیم ملی جهت حضور در جام جهانی انجام می شود.


5_بارها توسط مسئولان اعلام شده افرادی که اطلاعاتی مبنی بر فساد در فوتبال و هرگونه اطلاعی در این باره دارند به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، بازرسی کل کشور و دیگر نهادهای نظارتی مراجعه و اطلاعات خود را اعلام تا رسیدگی لازم به عمل آید.لذا طرح مباحث بدون سند در رسانه ها قطعا نمی تواند کمک حال فوتبال باشد.

انتهای پیام/

واکنش فدراسیون فوتبال به اظهارات علی کریمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
گزارش خوبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
کریمی بهترین بازیکن تیم ملی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۱۹ آبان ۱۳۹۶
خبررسانی عالی بود
ممنون از شما
آخرین اخبار