رییس مجلس دومای روسیه: رسانه‌های آمریکایی به دنبال تضعیف نظام سیاسی ما هستند

ویاچسلاو ولودین گفت مسکو شواهد متعددی در دست دارد که نشان می‌دهد رسانه‌های آمریکایی فعال در روسیه به دنبال تضعیف نظام سیاسی این کشور هستند.

رییس مجلس دومای روسیه: رسانه‌های آمریکایی به دنبال تضعیف نظام سیاسی ما هستندبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، ویاچسلاو ولودین (Vyacheslav Volodin) -- رئیس مجلس دومای روسیه -- امروز (جمعه) گفت مسکو شواهد متعددی در دست دارد که نشان می‌دهد رسانه‌های آمریکایی فعال در روسیه به دنبال تضعیف نظام سیاسی این کشور هستند.

ولودین گفت: ما شواهد فراوانی در دست داریم که نشان می‌دهد فعالیت های رسانه های آمریکایی در روسیه تنها دارای اهداف سیاسی نیست بلکه بخشی از آن نیز با این هدف صورت می گیرد که افکار عمومی آمریکا را به سمت مخالفت با نظام سیاسی حاکم بر روسیه پیش ببرند. این موضوع به خوبی اهمیت لزوم اتخاذ تصمیماتی برای حفاظت از کشورمان و فضای رسانه‌ای آن را از چنین دخالت‌هایی نشان می‌دهد.

وی گفت باید چنین عواملی به خوبی در امر قانونگذاری در روسیه مورد نظر قرار بگیرند. ولودین گفت: هراقدامی که از سمت ما برای مقابله با فعالیت های آمریکا صورت بگیرد کاملا در مقیاس اقدامات آنها خواهد بود. هرچند به خوبی می دانیم باید تمهیدات جدیدی نیز اتخاذ کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار