امدادرسانی اورژانس شوش به زائران اربعین

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شوش از انجام 249 ماموریت اورژانس برای امداد رسانی به زائران حرم حضرت دانیال(ع) و زائران کربلا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی مقدمیان، رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی شوش اظهار داشت: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 18و 17 آبان ماه مرکز فوریت های پزشکی شوش با استقرار در جاده ترانزیتی اهواز - شوش و ورودی این شهر به صورت 24 ساعته به عزاداران و مردم خدمات اورژانس ارائه کرده است.

وی بیان کرد: کارکنان واحدهای عملیاتی شهری و جاده ای این مرکز در روز اربعین حسینی با آماده باش ویژه به ماموریت های محوله اعزام شده و مراجعان سرپایی را نیز در محل درمان کردند.

مقدمیان با تشریح ماموریت های اورژانس در این 2 روز اذعان داشت: این ماموریت ها شامل امداد رسانی و ارائه خدمات اورژانسی به زائرانی بوده که در طول مسیر دچار حادثه شده اند.

رییس مرکز حوادث وفوریت های پزشکی شوش در ادامه افزود: در روز چهارشنبه 19 زن و 126 مرد و در روز اربعین نیز 19 زن و 84 مرد مصدوم شدند که به آنان امداد رسانی شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: تعداد 27 مصدوم که زائران حرم حضرت دانیال (ع) در روز اربعین بودند برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شده و مابقی به صورت سرپایی مداوا شدند.

انتهای پیام/گ

بهره مندی زائران اربعین از خدمات اورژانس در شوش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.