نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس;

تصویب 1.5 میلیارد دلار اعتبار برای رونق روستاها

نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس از تصویب 1.5 میلیارد دلار اعتبار برای رونق روستاها و طرح‌های روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، احمد همتی نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای اعلاء از تصویب 1.5 میلیارد دلار معادل 6هزار میلیارد تومان اعتبار برای رونق روستاها و طرح‌های روستایی خبر داد و گفت: بانک‌های عامل نیز در این راستا با ارائه تسهیلات ارزان‌قیمت خدمات خوبی را به مردم روستانشین ارائه می‌کنند.


وی افزود : حفظ جمعیت روستانشین و ایجاد اشتغال پایدار یکی از مهم‌ترین اهداف دولت است که در این راستا اقدامات زیادی انجام شده است.


وی با تأکید بر لزوم ارائه خدمات به مردم روستانشین بیان کرد: بهسازی جاده روستای اعلاء و سیستم روشنایی مسیر این روستا سال گذشته پیگیری شد که اکنون مراحل نهایی این پروژه در حال انجام است.


نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه چهاربانده شدن جاده فیروزکوه به سمنان تصریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی نیز برای تکمیل پروژه  چهاربانده شدن جاده فیروزکوه به سمناندر حال تلاش هستند و در راستای بهره‌برداری از آن خط ترانزیت شمال به جنوب نیز از جاده اعلا به‌سمت معلمان و جندق راه‌اندازی می‌شود.


وی افزود: راه‌اندازی این پروژه تحول اساسی را در این منطقه ایجاد می‌کند که زمینه ایجاد اشتغال و حفظ جمعیت این منطقه می‌شود.


پرداخت 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات به طرح‌های روستایی


وی با اعلام اینکه بالغ‌بر 12 هزار میلیارد تومان تسهیلات از سوی بانک‌ها به طرح‌های روستایی پرداخت می‌شود بیان کرد: مراحل نهایی این آئین‌نامه در حال اجرا است و باید افراد مؤثر و اعضای شوراهای روستاها با تعریف پروژه‌هایی که توجیه علمی و زودبازده دارند تسهیلات لازم را برای اجرای آن دریافت کنند.


نماینده مردم سمنان، سرخه و مهدی‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود درباره مقام شهدا اظهار کرد: صفاتی که شهدای ما داشتند و دارند هم‌ردیف صفت‌های پیامبران است.


همتی گفت: ظرفیت‌های موجود باید برای بزرگداشت و یادبود شهدای این سرزمین به‌کارگیری شود و روحیه شهادت‌طلبی را در جامعه ترویج کند.


انتهای پیام / ه


منبع : تسنیم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.