زمان اختتامیه سومین دوره جشنواره نشان دهخدا مشخص شد

اختتامیه سومین دوره کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه‌­های سراسر کشور (نشان دهخدا) 24 آبان ماه برگزار می شود.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری سومین دوره جشنواره نشان دهخدا؛ مراسم سومین دوره کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه­‌های سراسر کشور (نشان دهخدا) در حوزه علوم انسانی، 24 آبان ماه سال جاری با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

اين مراسم كه به معرفی برگزيدگان جشنواره نشان دهخدا اختصاص دارد، در تاریخ 24 خردادماه سال جاری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار خواهد شد.

زمان اختتامیه سومین دوره جشنواره نشان دهخدا مشخص شد

دبیرخانه این جشنواره در این دوره، 31 هزار و 795 عنوان کتاب در حوزه علوم انسانی را که در سال 95 به چاپ رسیده، احصا و 234 عنوان کتاب را داوری کرده است. از این میزان بیشترین عناوین منتشر شده با موضوع ادبیات، علوم اجتماعی، رمان، دین و تاریخ و جغرافیا بود. همچنین حوزه هنر نیز دارای کمترین میزان آثار تألیفی در این زمینه بود.

برقراری پیوند میان پدیدآور و جامعه هدف، معرفی آثار برگزیده به جامعه علمی کشور، تحکیم و گسترش ارتباطات نظرورزانه با نخبگان و فرهیختگان، رشد و اعتلای فرهنگ تألیفی، نظریه پردازی و تولید علم، نگاه نقادانه به آثار و کتب مختلف علمی و فرهنگی و ترجمه آثار برجسته تألیفی به زبان‌های بیگانه از اهداف اصلی جشنواره عنوان شده است.

 

انتهای پیام/

جزئیات اختتامیه جشنواره ادبی دهخدا اعلام شد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار