دستگیری ۶ حفار غیرمجاز در حوالی نمین

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین از دستگیری ۶ نفر حفار غیرمجاز در حوالی یکی از روستاهای شهرستان نمین خبر داد.

دستگیری ۶ حفار غیرمجاز در حوالی نمینبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ناصر محمودی مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین  پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرستان نمین اظهار داشت: با تلاش‌ نیروها 6 نفر حفار غیرمجاز در حوالی یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان نمین دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند تا به جزای اعمالشان برسند.

وی افزود: در پی وصول گزارش‌های مردمی و پس از هماهنگی با فرماندهی پاسگاه مرزی خواجه بلاغی بلافاصله در محل حاضر و هر 6 نفر حفار غیرمجاز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نمین به کشف و ضبط ادوات حفاری و یک دستگاه فلزیاب نیز اشاره و از تلاش نیروهای پاسگاه مرزی خواجه بلاغی تقدیر و تشکر کرد.

محمودی افزود: انتظار می رود شهروندان در صورت مشاهده حفاری غیرمجاز و یا تخریب آثار باستانی و تاریخی با شماره 04532327132 تماس بگیرند تا با چنین افرادی در کم‌ترین زمان ممکن برخورد قانونی داشته و متخلفان را به جزای اعمالشان برسانیم.

وی تصریح کرد: حفاری غیرمجاز یکی از مشکلاتی است که منطقه را دچار مشکلات بسیار زیادی می‌کند که به همین منظور نیاز است در این زمینه از مشارکت و همکاری مسئولان و دستگاه‌های مربوطه بهره‌گیری شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

منبع: اردبیل

انتهای پیام/ی

6 حفار غیر مجاز دستگیر شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.