رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان عنوان کرد:

ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران همدانی

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان در ایستگاه‌های صلواتی استان همدان به زائران کربلا خبر داد.

ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران همدانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد خیراندیش رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: ۹ نفر از کارکنان بهداشتی شامل ۳ نفر کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، ۲ نفر کارشناس بهداشت محیط، ۳ نفر ماما و یک نفر راننده برای ارائه خدمات بهداشتی به مدت ۱۰ روز به مرز مهران اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تا کنون تیم مرکز بهداشت شهرستان همدان شامل ۲ نفر مراقب سلامت، یک نفر پزشک، یک نفر دارویار و یک نفر بهیار به منظور ارائه خدمات بهداشتی درمانی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب در دو ایستگاه صلواتی جورقان و مریانج حضور دارند و تمام خدمات شامل آموزش‌های بهداشتی، ویزیت پزشک، تحویل دارو و خدمات تزریق و پانسمان توسط این تیم بصورت رایگان ارائه می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان از انجام بازرسی‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط خبر داد و اظهار داشت: بازرسی‌ها به صورت روزانه توسط دو اکیپ و به منظور نظارت بر توزیع غذا و نذورات سالم به زائرین تا بیست و پنجم آبان‌ماه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام /ص.ف

ارائه خدمات درمانی رایگاه به زائران حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.