قیمت هتل های مشهد در دهه پایانی صفر افزایش پیدا نمی کند

رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌رضوی گفت: پیش‌بینی می شود هتل‌ها در دهه پایانی صفر 65 تا 70 درصد اشغال شوند و برای ارائه خدمات، افزایش قیمتی نیز در نظر گرفته نشده است.

قیمت هتل ها در دهه پایانی صفر در مشهد افزایش نمی یابدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد قانعی رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌رضوی گفت : برای پذیرایی از زائران در دهه پایانی صفر ،هیچ وضعیت فوق‌العاده‌ای در حوزه اقامت به وجود نیامده است.


وی افزود: : با وجود تنوع خدمات در حوزه اقامت بخش گردشگری بهتر است که بخش‌های دیگر مانند مدارس و حسینیه‌ها در حوزه اسکان مسافران ورود نداشته باشند تا بتوان علاوه بر ارائه خدمات مناسب به مسافران ، از این فرصت برای بهبود وضعیت صنعت گردشگری در مشهد استفاده کرد.


قانعی با تأکید براینکه مشکلی از نظر ارائه خدمات به گردشگران از نظر محل اسکان به ویژه در حوزه قیمتی وجود ندارد، افزود: تمام کاروان‌ها می‌توانند از این خدمات با توجه به تنوع قیمت‌ها استفاده کرده و اتحادیه هتلداران نیز نهایت همکاری را با آن‌ها به عمل می‌آورد.


رئیس اتحادیه هتل‌داران خراسان‌رضوی گفت : ارائه خدمات نامطلوب به زائران سبب ماندگاری کمتر آنها شده و به همین علت تمام سعی بر این است که زائران از خدمات مطلوب استفاده کنند.


انتهای پیام// ف.م

 

در دهه پایانی صفر؛
قیمت هتل ها در مشهد افزایش نمی یابد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.