ایرجی کجوری مطرح کرد؛

دانشجویان رشته فنی‌مهندسی در صدر شرکت‌کنندگان جشنواره حرکت

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: حوزه فنی و مهندسی با ۴۹۷ و حوزه هنر با ۱۲۰ اثر، بیشترین و کمترین آثار را در دهمین جشنواره حرکت به خود اختصاص دادند.

رشته فنی‌مهندسی در صدر آثار شرکت‌کننده دهمین جشنواره حرکتبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضل‌الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در نشست خبری دهمین جشنواره حرکت که صبح امروز با حضور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم برگزار شد، گفت:  جشنواره حرکت مربوط به دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم است كه  امسال 104 دانشگاه و موسسه آموزش عالی در این فراخوان شرکت کردند که نسبت به سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: همچنین یک هزار و 244 اثر برای دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که در مقایسه با جشنواره نهم شاهد رشد 12 درصدی هستیم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم افزود: در این جشنواره 33 اتحادیه انجمن‌های علمی شرکت کرده‌اند كه در حوزه‌های انجمن‌های علمی برتر 323 اثر، فعالیت‌های علمی خلاقانه 188، نشریه علمی برتر 258، مسابقه علمی 117،‌ پژوهش 90، فضای مجازی 79،‌ کتاب 54، اختراع 67، کارآفرینی با 68 اثر در این جشنواره شرکت کرده‌اند. در یک تقسیم‌بندی دیگر می‌توان گفت که حوزه فنی مهندسی با 497 اثر، علوم انسانی 320، کشاورزی 170،‌ علوم پایه 130 و حوزه هنر با 120 اثر، بیشتر آثار را در این جشنواره دارند.

كجوری يادآورشد: نمایشگاه دهمین جشنواره حرکت از دوم تا پنجم آذر امسال در استان کرمانشاه با مسئولیت دانشگاه رازی اما در مجموعه نمایشگاه‌های این استان با حضور 700 نفر برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/

ثبت بیش از ۹ هزار انجمن علمی در وزارت علوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار