تحصیل بیش از 2هزار دانشجو در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه جمعیت دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه را نزدیک 2100 نفر اعلام کرد و گفت: بین 170 دانشجوی ارشد و بقیه دانشجویان مقطع کارشناسی هستند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ علی اکبراختری رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه تعداد رشته های مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی را با توجه به ادغام های صورت گرفته در برخی از رشته‌ها در حال حاضر 10 رشته عنوان کرد و گفت: در حال حاضر این دانشگاه در هفت رشته کارشناسی ارشد نیز دانشجو دارد.

وی افزود: در حال حاضر پتانسیل اضافه کردن پنج رشته کارشناسی، هفت رشته کارشناسی ارشد و سه رشته دکترا در دانشگاه صنعتی کرمانشاه وجود دارد.

اختری در ادامه اشاره ای هم به چشم انداز دانشجویی دانشگاه صنعتی کرمانشاه داشت و بیان کرد: این دانشگاه برای سال 1400 افزایش چهارصد نفری جمعیت دانشجویی را در برنامه دارد و در تلاش است تا جمعیت دانشجویی خود را از 2100 دانشجو به 2500 دانشجو افزایش دهد.

وی سپس با بیان اینکه دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حال حاضر سه دانشکده دایر دارد گفت: تا سال 1400 تعداد دانشکده های دانشگاه صنعتی به چهار دانشکده خواهد رسید.

اختری با تاکید بر اینکه در حال حاضر نسبت دانشجو به استاد در دانشگاه صنعتی کرمانشاه 34.5به یک است، گفت: با وجود محدودیت ها برای ارتقای این شاخص برنامه‌ریزی شده و در تلاشیم تا این شاخص رابه 31 و یا حتی 30 برسانیمکه برای رسیدن به این هدف لازم است تا سال 1400 تعداد 30 عضو هیات علمی با مقطع دکتری استخدام ویا از سایر دانشگاه ها به دانشگاه صنعتی کرمانشاه منتقل شوند.

رئیس دانشگاه صنعتی کرمانشاه با اشاره به در دست بررسی بودن 10 پرونده جذب هیات علمی در این دانشگاه،  بیان کرد: دانشگاه صنعتی کرمانشاه در حال حاضر 48 عضو هیئت علمی دارد که این تعداد تا پایان امسال به 50 و یا 51 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ز

در حال حاضر پتانسیل اضافه کردن پنج رشته کارشناسی در دانشگاه صنعتی وجود دارد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.