رييس اداره ايمنی و ترافيک اداره کل راهداری اصفهان خبر داد:

معاینه سالانه 115 هزار وسیله نقلیه سنگین در استان اصفهان

گفت: سالانه حدود ۱۱۵ هزار وسیله نقلیه سنگین ازسوی مراکز استان معاینه و در صورت قبولی کلیه آزمون‌ها و صحت و سلامت وسیله نقلیه برگه معاینه فنی صادر می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رييس اداره ايمنی و ترافيک اداره کل راهداری اصفهان اظهار کرد: مراکز معاینه فنی وسایل نقلیه سنگین جهت فعالیت مستلزم اخذ مجوز و تحت نظارت این اداره کل هستند.

مرضیه فراست با بیان این که در استان اصفهان ۸ مرکز معاینه فنی مکانیزه سنگین مشغول به فعالیت هستند، بیان کرد: یک ایستگاه دیگر در حال احداث و احداث ۷ ایستگاه دیگر در۵ سال آینده پیش‌بینی شده است.

رییس اداره ایمنی و ترافیک مطرح کرد: سالانه حدود ۱۱۵ هزار وسیله  نقلیه سنگین توسط مراکز استان معاینه و در صورت قبولی کلیه آزمون‌ها و صحت و سلامت وسیله نقلیه برگه معاینه فنی صادر می‌شود.

وی در پایان گفت: در راستای نظارت بر عملکرد مدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر، گروه بازدید و نظارت با حضور کارشناسان این اداره کل و کارشناسان پلیس راه استان تشکیل شده و در ۳ ماهه تابستان ۹۶ تعداد ۲۵ بازدید از پایانه های مسافری استان انجام و تخلفات مشاهده شده جهت بررسی و صدور حکم به واحد حقوقی ارجاع شده است.

 

انتهای پیام/م

 

برخورد بامدیران فنی شرکت‌های حمل و نقل مسافر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار