یک ایرانی بدترین خرید باشگاه چارلتون لقب گرفت

رسانه های انگلیسی از یک فوتبالیست ایرانی به عنوان بدترین خرید تاریخ باشگاه چارلتون اتلتیک نام بردند.

یک ایرانی بدترین خرید باشگاه چارلتون لقب گرفتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یک سایت انگلیسی نوشت پس از عملکرد درخشان کریم باقری در رقابت های پلی آف جام جهانی 1998 وهمچنین رقابت های گروهی جام جهانی مسئولان چارلتون اتلتیک تصمیم گرفتند برای خرید وی اقدام و تیمشان  را تقویت کنند اما برخلاف تمام نظران کارشناسان کریم باقری نتوانست انتظارات مسئولان این تیم لیگ برتری را برآورده کند و این ستاره ملی پوش ایرانی به جای این که بهترین خرید این تیم لقب بگیرد بدترین خرید آن ها لقب گرفت.

امروز یازدهم نوامبر روزی است که چارلتون اتلتیک در سال 2000 کریم باقری را به خدمت گرفت و این در حالی است که مسئولان این تیم لیگ برتری ذوق زده بودند و رقم هنگفت 400 هزار پوند را هزینه کردند اما این خرید به بدترین خرید تاریخ این باشگاه انگلیسی تبدیل شد.

با وجود این که امروز هفده سال از حضور کریم باقری در چارلتون اتلتیک می گذرد حضور او در این تیم به یک خاطره تلخ در ذهن هواداران این باشگاه تبدیل شده است.

کریم باقری که در طی 87 بازی ملی 50 گل به ثمر رساند و در بازی های بوندس لیگا درخشش قابل توجهی داشت، انتظار می رفت در چارلتون اتلتیک نیز بدرخشد اما بازدهی وی تنها 17 دقیقه حضور در دیدار برابر ایپسویچ تاون بود که به شکست تیمش منجر شد.

انتهای پیام/

کریم باقری در چارلتون اتلتیک تاریخ ساز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
من استقلالی هستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
من استثلالی هستم ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
ایران عشقه
Iran (Islamic Republic of)
م.الف
۱۹:۵۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۶
می خواستن با 17 دقیقه ای که بهش بازی دادن 17 تا گل براشون بزنه؟!!!!!!
آخرین اخبار