مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد خبر داد؛

آغاز عملیات گاز رسانی در لامرد

عملیات گاز رسانی به منطقه ویژه اقتصادی در لامرد آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد آشفته مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد با اشاره به آغاز عملیات گاز رسانی در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان گفت:با تعیین برنده مناقصه  عملیات گاز رسانی به منطقه ویژه اقتصادی لامرد در جنوب استان فارس این طرح در آستانه شروع مرحله اجرایی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برای انجام این عملیات که طبق برنامه در کمتر از یک سال به اجرا در می‌آید بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه اختصاص می‌یابد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد تصریح کرد: اجرای این طرح مشتمل بر ۳ هزار و ۳۱۲ متر خط انتقال گاز ۲۰ اینچ، ساخت، خط تغذیه گاز ۳۰ و ۳۶ اینچ به طول قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ متر بوده، که بر عهده پیمانکار برنده مناقصه است و علاوه بر آن محوطه‌سازی، ایستگاه تقلیل فشار گاز به ظرفیت ۲۰۰ هزار متر مکعب بر ساعت، تهیه و نصب ایستگاه اندازه‌گیری در طرح‌های عملیاتی است که بر پایه این قرارداد باید اجرایی شود.

آشفته ادامه داد: خط لوله تغذیه گاز از خط لوله خروجی تقلیل فشار منطقه شروع و با فشار طراحی ۲۵۰ پوند بر اینچ مربع در درون سایت منطقه پایان می‌یابد.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اضافه کرد: گاز مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی لامرد از خط ۲۰ اینچ منشعب و خط ۵۶ اینچ سراسری هشتم تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: تامین خوراک و زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع مستقر در منطقه ویژه اقتصادی لامرد از مواردی است که با جدیت پیگیری می‌شود و در این ارتباط مساعدت رئیس هیئت عامل ایمیدرو و همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط دارای اهمیت است.
انتهای پیام/ت

شروع عملیات گاز رسانی در لامرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار