ترابی نیم فصل به تراکتورسازی می‌رود؟

مسئولان باشگاه تراکتورسازی دنبال جذب هافبک ملی پوش سایپا هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بانزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات زمستانی و پایان محرومیت تراکتورسازی از حضور در بازار نقل و انتقالات، مسئولان این باشگاه تلاش های خود را برای جذب برخی بازیکنان سرباز به کار گرفته اند تا این نفرات با حضور در تبریز در نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به تراکتوری ها کمک کنند.

مهدی ترابی، هافبک ملی پوش سایپا که زمزمه هایی مبنی بر لژیونر شدن او در پایان لیگ هفدهم شنیده می شود جزء نفراتی است که تراکتورسازی قصد دارد او را در نیم فصل رقابت های لیگ برتر جذب کند. البته ترابی در حال حاضر از معافیت تحصیلی استفاده می کند اما او برای لژیونر شدن باید کارت پایان خدمت خود را دریافت کند. به همین دلیل در صورتی که این بازیکن قصد ترک تحصیل داشته باشد باید به سربازی برود و در این صورت تراکتورسازی شانس بالایی برای جذب ترابی دارد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه سایپا درباره بحث حضور ترابی در تراکتورسازی گفت: این موضوع را باید از ترابی بپرسید که می‌خواهد درسش را رها کند و به خدمت برود یا اینکه قصد ادامه تحصیل دارد. در صورتی که ترابی هم قصد رفتن به خدمت را داشته باشد از نظر باشگاه سایپا مشکلی وجود ندارد اما باید ببینیم مقررات این اجازه را به ترابی می‌دهد؟ ترابی حتی اگر به خدمت نیز برود دو سال دیگر با پایان خدمتش به سایپا بازگردد. سایپا به ترابی متکی نیست که با جدایی او ضربه ببینیم همانگونه او در ۲ فصل اخیر بازی های زیادی را به دلیل آسیب دیدگی از دست داده است.

البته شنیده می شود ترابی دست کم تا پایان فصل جاری قصد دارد تحصیلاتش را ادامه دهد.

انتهای پیام/

مهدی ترابی به پادگان تراکتور می‌رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار