دومین پیروزی صبای قم با غلبه بر ذوب‌آهن

تیم فوتبال امید صبای قم در نهمین هفته رقابت‌های لیگ برترفوتبال امید باشگاه‌های کشور دومین پیروزی متوالی خود را برابر ذوب‌آهن اصفهان به دست آورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛  نماینده فوتبال قم که به دلیل تحمل پنج باخت و دو تساوی تا پایان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در جمع فانوس‌ به دست‌های جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار داشت، دومین هفته متوالی بعد از تغییر سرمربی موفق به کسب پیروزی شد.

تیم فوتبال صبای قم بعد از کسب نخستین پیروزی خود در هفته هشتم فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم حفاری اهواز، این هفته با خارج از خانه رفت تا در مقابل تیم بالانشین جدول یعنی ذوب‌آهن اصفهان صف‌آرایی کند.

دیدار صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان ‌از نهمین هفته مسابقات فصل 97 – 1396 لیگ برتر امید فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه اختصاصی ذوبی‌ها به انجام رسید، در حالی که صبای قم پنجمین بازی خارج از خانه این فصل را برابر حریف انجام داد، حریفی که در رتبه دوم جدول ایستاده بود.

ذوب‌آهن اصفهان که تا قبل از این بازی با کسب 13 امتیاز بعد از تیم خونه به خونه بابل در مکان دوم جدول رده‌بندی جای داشت در مصاف با تیم انتهای جدولی صبای قم با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد تا بدین ترتیب دومین برد صبای قم در این فصل رقم بخورد.

نیمه نخست این دیدار بدون اینکه اتفاقی رخ بدهد با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی تیم صبای قم در 45 دقیقه دوم این دیدار که ملقب به نیمه مربیان است با گل دقیقه 75 میثم شیردل تیم ذوب‌آهن اصفهان را شکست داد و دومین برد متوالی خود را به دست آورد.

صبای قم در حال حاضر با کسب دو برد، دو تساوی، پنج باخت، هشت گل زده، 23 گل خورده و هست امتیاز از انتهای جدول رده‌بندی لیگ برتر امید ایران جدا شد تا بدین ترتیب به بقا در لیگ برتر و بازگشت به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول امیدوار شود.

انتهای پیام /ت

صبا از قعر جدول جدا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار