معاون وزارت ارشاد:

کتاب‌های با ارزش جهانی در ایران تالیف و چاپ شوند/ نواختن زنگ کتاب در مدرسه فرزانگان

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب کتاب‌های با ارزش جهانی در ایران تالیف و چاپ شوند.

کتاب‌های با ارزش جهانی در ایران تالیف و چاپ شوند/ نواختن زنگ کتاب در مدرسه فرزانگانبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان ، محسن جوادی صبح یکشنبه در آیین نواختن زنگ کتاب در مدرسه فرزانگان استان بوشهر اظهار داشت: مطالعه کردن بسیار با ارزش است و در دین ما نیز بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: کتاب تجربه‌های مختلف بشری و دانایی نسل‌های گذشته به ما منتقل می‌کند.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: کتاب با کمترین فرصت و وقت تجربه زیاد و عمیقی به بشریت را به راحتی در اختیار قرار می‌گیرد.

وی گفت: کتاب نه تنها تجربه‌های علمی، بلکه تجارب و دانش احساسی دیگران را انتقال می‌دهد.

جوادی با اشاره به اینکه ایران با نام کتاب‌های بزرگ و قدیمی زیادی در جهان شهرت دارد، بیان کرد: امیدواریم اکنون نیز کتاب‌هایی نشر شود و در جایگاهی قرار گیرد که در جهان مخاطب داشته باشد.

معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخشش دانایی یکی از کار‌های خوبی است که باید در جامعه ترویج شود و باید در کنار توسعه زیر ساخت‌های عمرانی به این بخش نیز توجه شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز کتاب رقیب‌های زیادی دارد و کمبود‌های عدم دسترسی، نبود کتاب خوب و فضای مناسب مطالعه کتاب را در برابر دیگر رقبا ضعیف کرده است که باید تقویت شود.

انتهای پیام/ف

زنگ کتاب در مدرسه فرزانگان استان بوشهر نواخته شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.