یوسفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

خبری از توزیع نهاده ارزان قیمت نیست

یک مقام مسوول گفت: شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان متولی تنظیم بازار باید اقدام به توزیع نهاده ارزان قیمت در بین مرغداران کند که متاسفانه تا کنون این امر صورت نگرفته است.

محمدخبری از توزیع نهاده ارزان قیمت نیست یوسفی رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار اظهار کرد: امروز هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری با نرخ 4 هزار و 250 تومان، مرغ آماده به طبخ میدان بهمن 6 هزار و 200 تومان، غرفه های میوه و تره بار سطح شهر 6 هزار و 450 تومان است.

وی از افزایش 25 درصدی قیمت نهاده ها در بازار خبر داد و گفت: قیمت هر کیلو کنجاله سویا  تحویل بنادر از 1350 به 1650 تومان و ذرت از 710 به 870 تومان در یک ماه گذشته رسید.

یوسفی با اشاره به اینکه قیمت مرغ تحت تاثیر افزایش قیمت نهاده ها در روزهای آتی بالا خواهد رفت، افزود: البته این امر به معنای گرانی نیست، بلکه تنها قیمت مرغ به نرخ واقعی خود خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی مرغداران با زیان حداقل هزار تومانی روبرو هستند، اذعان کرد: با توجه به چالش های متعدد پیش روی مرغداران، پیشنهاد به شرکت پشتیبانی امور دام به عنوان متولی تنظیم بازار آن است که نهاده ارزان قیمت در اختیار مرغداران قرار دهد که متاسفانه تا کنون خبری از این امر نیست.

رییس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با انتقاد از قیمت خرید مرغ از سوی شرکت پشتیبانی امور دام بیان کرد: شرکت پشتیبانی امور دام برای ذخایر راهبردی خود باید اقدام به خرید مرغ با قیمت های بالاتری کند چرا که خرید کنونی برحسب قیمت قبلی نهاده ها برای مرغداران مقرون به صرفه نیست.

انتهای پیام/

قیمت مرغ به نرخ واقعی خود می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار