رنجبرزاده به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

زنگنه و ظریف فردا برای پاسخ به سوالات به مجلس می‌آیند/بررسی پروسه بودجه‌ریزی کشور در صحن

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: وزرای امور خارجه و نفت فردا برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن حضور خواهند یافت.

زنگنه و ظریف فردا برای پاسخ به سوالات به مجلس می‌آیند/بررسی پروسه بودجه‌ریزی کشور در صحناکبر رنجبرزاده عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور  محمدجواد ظریف و بیژن زنگنه وزرای امور خارجه و نفت به منظور پاسخگویی به سوالات نمایندگان در صحن علنی فردا (دوشنبه 22 آبان ماه) خبر داد.

وی تصریح کرد: هادی قوامی نماینده اسفراین، جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد و حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان سوال خود را از وزیر نفت خواهند پرسید.

رنجبرزاده اظهار کرد: جهانبخش محبی‌نیا نماینده میاندآب، شاهین‌دژ و تکاب هم سوال خود را از وزیر امور خارجه می‌پرسد.

عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: براساس تصمیمی که پیش از این در هیئت رئیسه درباره نحوه بودجه‌ریزی اتخاذ شد، قرار است با ایجاد تغییراتی بودجه‌ای عملیاتی و متناسب با شرایط خاص کشور تدوین شود.

شایان ذکر است پیش از این کاتب عضو هیئت‌رئیسه مجلس اعلام کرد که بخشی از جلسه علنی فردا هم به بررسی پروسه بودجه‌ریزی کشور اختصاص دارد و فردا عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کل کشور، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌ها، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات پارلمان و ۴ تن از نمایندگان به قید قرعه به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
صابر
۱۵:۱۶ ۲۱ آبان ۱۳۹۶
زنگنه باید استعفا بدهد
آخرین اخبار