افزایش سقف تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد استان گفت : در سال جاری سقف تسهیلات مشاغل خانگی برای مددجویان استان خراسان شمالی از پنج میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گفت : این تسهیلات سه‌ساله و با سود چهار درصد به متقاضیان تعلق می‌گیرد و بر اساس مطالعات صورت گرفته در زمینهٔ اشتغال‌زایی ، توسعه مشاغل خانگی یکی از راه‌های اشتغال‌زایی برای مددجویان بیکار است.

وی سقف پایین وام‌های مشاغل خانگی را علت استقبال نکردن مددجویان از طرح‌های مشاغل خانگی در بین مددجویان عنوان کرد و افزود : از  سال ۹۴ تاکنون فقط  ۱۸۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد متقاضی دریافت این تسهیلات بودند.

اهرابی اظهار کرد : افزود : در سال ۹۴، ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی به مددجویان این استان اختصاص یافت که تاکنون ۷۴۲ میلیون تومان آن جذب‌ شده است .

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : متقاضیان مشاغل خانگی پس از ارائه طرح و سپس ارزیابی کمیته امداد این استان نسبت به شرایط منطقه و همچنین توانایی فرد، از این تسهیلات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/آ

سقف تسهیلات مشاغل خانگی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی به 20 میلیون تومان افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.