خرید حمایتی و توافقی زعفران از کشاورزان

مدیر کل سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: با ابلاغ وزیرجهاد کشاورزی از اول آبانماه پرداخت توافقی و امانی زعفران تا ۷۰ درصد به زعفرانکاران پرداخت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مجید چالاک با بیان اینکه پیش بینی میشود در خراسان رضوی بیش از ۲۵۰ تن زعفران از سطح اراضی کشاورزی برداشت شود افزود:این سازمان خرید بیش از ۵۰ تن از این محصول را در دستور کار خود قرار داد.


وی بابیان اینکه  تا الان یک تن و ۳۰۰ کیلو زعفران از ۵ مرکز خرید زعفران در شهرستان مشهد، گناباد، تربت حیدریه، تربت جام و کاشمر انجام شده است گفت:خرید تضمینی زعفران از هر کیلو ۴ میلیون و چهارصد هزارتومان تا ۵ میلیون ۴۰۰ هزار تومان براساس نظر کارشناسی آزمایشگاه و مرغوبیت پرداخت وجه داریم.

مدیر کل سازمان تعاون روستایی خرسان رضوی از خرید تضمینی پنبه نیز خبر داد و تصریح کرد: خرید تضمینی پنبه هم از کشاورزان استان آغاز شد و تا الان ۷۰۰ تن پنبه کشاورزان سرخسی خریداری شد.

چالاک افزود: برای هر کیلو پنبه درجه سه ۲۲ هزار و ۳۰۰ ریال و پنبه درجه یک ۳۴ هزار و ۰۴۰ ریال این سازمان به کشاورزان پرداخت میکند.
وی گفت: خرید حمایتی و تضمینی محصولات کشاورزی باهدف صادرات محصولات کشاورزی و کوتاه شدن دست دلالان و حمایت از کشاورزان صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

پرداخت توافقی و امانی زعفران تا ۷۰ درصد به زعفرانکاران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار