استاندار سمنان;

معرفی واحد‌های تولیدی «سمنان» جهت دریافت تسهیلات به "بانک‌ها"

بالغ بر 729 واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید تا کنون به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدرضا خباز استاندار سمنان در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان با بیان اینکه بالغ بر 729 واحد تولیدی استان سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش بالغ بر یک هزار و 627 میلیارد ریال تا کنون به بانک‌های عامل معرفی شدند گفت : کمبود نقدینگی، مشکلات صدور مجوز و زیرساختی، تأمین مواد اولیه تولید ازجمله مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی استان سمنان  است.


استاندار سمنان با تأکید بر لزوم توسعه اشتغال در استان سمنان بیان کرد: سرانه اشتغال برای این واحد‌های مذکور بالغ بر 122 میلیون تومان است.


وی با اشاره به عدم همکاری برخی بانک‌ها در پراخت به موقع تسهیلات تصریح کرد: رفع مشکلات این بخش و موانع بانکی برای پرداخت به موقع تسهیلات در دستور کار قرار دارد.


خباز با بیان اینکه رفع مشکلات واحد‌های تولیدی شهرستان گرمسار نیز یکی از مهم‌ترین مصوبات بازدید از واحدهای صنعتی گرمسار است تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت‌های مطلوبی در حوزه صنعت برخوردار است که باید با به کارگیری آن‌ها و توسعه و تقویت زیر ساخت‌های صنعتی آمار اشتغال و رونق اقتصاد را در استان سمنان نیز ارتقا دهیم.


انتهای پیام / ه


پرداخت تسهیلات به واحد های تولیدی استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.