گازرسانی به ۱۱۰ شهر و روستای کهگیلویه در آینده ای نزدیک

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: گازرسانی به روستاهای منطقه دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه تا بهمن ماه سالجاری انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: شبکه‌های گازرسانی داخلی روستا‌های منطقه دشمن زیاری اجرا شده و تا بهمن ماه مردم این مناطق از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

وی در بازدید ازطرح گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک افزود: این طرح یکی از مهمترین طرح‌های در حال اجرای شهرستان کهگیلویه است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه مرحله نخست و دوم این طرح به طول ۱۶ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده است، ادامه داد: این طرح در ۵ سال اجرا و با همکاری مسئولان و نماینده مردم شهرستان کهگیلویه چرام بهمئی و لنده در مجلس و شورای اسلامی پیگیری شد.

وی افزود: مرحله سوم این طرح هم اکنون در حال اجراست و تا بهمن ماه امسال اجرای خط اصلی به منطقه جاورده در بخش چاروسا می‌رسد.

پوزش اضافه کرد: سرعت اجرای طرح خوب است و امیدواریم با توجه به گستردگی طرح تا پایان سال ۹۷ به بهره برداری برسد و مردم بخش چاروسا و دیشموک و روستا‌های مسیر بتوانند از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه در این طرح ۳۲۵ کیلومتر شبکه داخلی روستایی و شهری اجرا می‌شود، گفت: خط اصلی این طرح از سه راهی روستای طولیان تا شهر دیشموک به طول ۷۰ کیلومتر است که بخش زیادی از این کار انجام شده است.

پوزش ادامه داد: ۸ کیلومتر از شبکه داخلی شهر هم دیشموک کار شده و ظرف مدت دو ماه آینده به پایان می‌رسد.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه در مرحله سوم شبکه داخلی ۱۵ روستای منطقه تنگ هیگان آماده شده که از این تعداد ۱۰ روستا در هفته دولت به بهره برداری رسیده است، افزود: شبکه داخلی روستا‌های جاورده در بخش چاروسا و درغک در حوزه دیشموک به پایان رسیده و پس از رسیدن خط اصلی گاز این مناطق وصل می‌شود.

پوزش با بیان اینکه در مجموع شبکه داخلی ۴۰ روستا در مسیر طرح گازرسانی به قلعه رئیسی و دیشموک اجرا شده و تا بهمن ماه امسال گازرسانی به آن‌ها انجام می‌شود، افزود: با اجرای این طرح دو شهر قلعه رئیسی، دیشموک و ۱۰۸۸ روستای مسیر از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.

 

انتهای پیام/ش

گازرسانی به روستاهای منطقه دشمن زیاری شهرستان کهگیلویه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.