مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی؛

کسب رتبه اول کشوری در عواید بقاع متبرکه و موقوفات

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت:خراسان جنوبی رتبه اول کشوری را در عواید بقاع متبرکه و موقوفات کسب کرده است .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام هاشمی،مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:خراسان جنوبی رتبه اول کشوری را در عواید بقاع متبرکه و موقوفات کسب کرده است که این نشان دهنده متدین بودن مردم شریف خراسان جنوبی است .

وی با بیان اینکه محرم را پشت سر گذاشته ایم و حال در اوج کار های ایام ماه صفر هستیم،افزود: اداره اوقاف خراسان جنوبی در ۱۱ شهرستان‌ استان تعداد ۱۷۳ برنامه برای دهه آخر صفر برنامه ریزی کرده است .

حجت الاسلام هاشمی گفت: برگزاری زیارت اربعین٬ اطعام ۱۹ بقعه٬ اطعام ۱۵ نقطه برای رحلت پیامبر(ص) و شهادت امام رضا(ع) ٬ برگزاری کاروان پیاده جاماندگان از اربعین در ۲۰ نقطه استان٬عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و هم چنین دعوت از ۱۱ مبلغ تخصصی از قم برای استان و دعوت از ۵۰ روحانی بومی برای مراسمات عزاداری از جمله اقدامات دهه آخر صفر است.

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی افزود: ۸۰ درصد بقعه های خراسان جنوبی در حال ساخت و ساز هستند و رشد خوبی هم دارد که ۹۰ درصد این ساخت و ساز ها به وسیله کمک های مردمی است .

وی گفت : در حال حاضر از موقوفات کل استان ۱۰۷ درصد واز بقاع متبرکه ۱۰۹ درصد اجرا شده است .

انتهای پیام /ب

۸۰ درصد بقعه های خراسان جنوبی در حال ساخت و ساز هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار