شهردار هرات: در زمان شهردار پیشین ماهانه ۳۵ میلیون افغانی اختلاس شده است

شهردار هرات می‌گوید که پیش از تقرر وی در سمت شهردار این ولایت، به گونه ماهوار ۳۵ میلیون افغانی از دروازهای ورودی هرات، اختلاس می‌شد.

شهردار هرات: در زمان شهردار پیشین ماهانه ۳۵ میلیون افغانی اختلاس شده استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سید وحید قتالی، شهردار هرات امروز در صحبت با خبرگزاری افق، گفت که اداره شهرداری این ولایت در دو ماه گذشته ۹۰ میلیون افغانی عواید گرد آوری کرده است. او مدعی است که در دوره‌‌ای که فرهاد نیایش به عنوان شهردار این ولایت وظیفه اجرا می‌کرد، این اداره ماهانه تنها ۸ میلیون افغانی جمع آوری کرده است.

در همین حال، توریالی طاهری، معاون شورای ولایتی هرات، به افق گفت که نظارت فعلی بر دروازه‌های ورودی این ولایت قناعت بخش است. وی گفته‌های شهردار فعلی را تأیید می‌کند و می‌گوید که شهردار پیشین این ولایت عواید دروازه‌ها‌ی این ولایت را حیف و میل کرده است.

در این میان، جیلانی فرهاد، مسئول مطبوعاتی دفتر والی هرات به خبرگزاری افق گفت که پرونده فساد مالی و اداری شهردار پشین این ولایت به گونه‌ی جدی از سوی نهادهای عدلی و قضایی کشور رسیدگی می‌شود.

این گفته‌های در حالی مطرح می‌شود که فرهاد نیایش شهردار پشین هرات به اتهام فساد مالی و اداری گسترده در شهرداری این ولایت فعلا در زندان پل‌چرخی کابل در حبس به سر می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.